myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.05.19. 08:48 sterretje

klöe

mivel nem tudok háromfelé szakadni, ezért iskola/munka helyett pénteken a klöe (klinikai lelkigondozók ökumenikus egyesülete) tudományos ülésére látogattam el. fogalmam sincs, mit kerestem ott, hol láttam a meghívót, de úgy éreztem, nekem oda el kell mennem. a tíztől háromig tartó összejövetelen ötven középkorú ember osztotta meg tapasztalatait munkájukkal, a lelkigondozással kapcsolatosan.

számomra nyilvánvalóvá vált, isten mennyire sokoldalúan teremtett meg bennünket: mindenkit más ajándékkal ajándékozott meg, és mindeninek más témára indítja meg a szívét. ezek az emberek a haldoklók mellett vannak az utolsó pillanataikban, és bátorító jelenlétük mellett mindig találnak bátorító szavakat is. vagy csak hallgatnak. mert "a csönd a legcsodálatosabb kommunikációs eszköz" -ahogy egyikük mondta.

szerencsére az utolsó sorban ültem, mert minden előadás végére elsírtam magam. egy-két történetet sohasem fogok elfelejteni.

"este tizenegykor felhívott egy nő azzal, hogy öngyilkos lesz, és valakitől el akar búcsúzni. úgy hallotta, hogy én jó szakember vagyok, hát engem válaszott, de lelkemre kötötte, hogy nem szólalhatok meg. mondtam, rendben. egy órán keresztül beszélte el tragédiákkal teli, szomorú életét. lezsibbadt mindkét fülem. egyszer csak megszólal: na, most mi van, nem mond rá semmit? hát, most már beszélhetek? igen. akkor azt mondom, hölgyem, hogy magának olyan gazdag élete van, hogy nem elég egy este, hogy elbúcsúzzunk. hívjon fel holnap is. a nő megtette, és azóta is él. ezt onnan tudom, hogy a beszélgetésünk évfordulóján mindig kapok tőle egy képeslapot."

"volt egyszer egy nagyon egyszerű fiú, aki arra kért, minden este menjek be hozzá a kórházba, és áldjam meg, hogy nyugodt legyen az éjszakája. másnap mindig elmondta, milyen volt az áldásom. ha rosszul áldottam meg, akkor nem tudott aludni, de ha jól, akkor minden rendben ment. egy nap bementem hozzá. már alig tudott beszélni. rám nézett, és azt mondta: odébb állna húsz centivel? nem értettem, miért, így automatikusan megtettem, amit kért. folytatta: tudja, tegnap olyan jól sikerült az áldása, hogy az éjjel eljött hozzám jézus, és azt mondta, most már mehetek, elkészítette nekem a helyet. éppen ott állt, ahol az előbb maga. azért kértem, hogy álljon odébb, mert, tudja, az a jézus helye."

róma 6:8 "hogyha pedig meghaltunk krisztussal, hiszszük, hogy élünk is ővele."

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr35476356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása