myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.03.13. 10:16 sterretje

bukta

tegnap megtudtam, hogy az egyik lakó a csövin pedofíliáért ült börtönben, és valószínű, hogy azért van tolókocsiban, mert bent szarrá verték. mikor erről értesültem, épp az ügyiben voltam (kora reggel ide fut be mindenki). elöntötte az agyamat a düh. "verjük meg. menjünk, és üssük meg."-mondtam ellenmondást nem tűrő hangon. három pár szem meredt rám hirtelen. még én is ledöbbentem magamtól. csak úgy forrt bennem az indulat. no, de hát nekem kell-e megütnöm, megaláznom, kiközösítenem, megsemmisítenem? vagy közelítsek úgy felé, mint egy segítségre szoruló, szegény, megesett ember? ha valaki megerőszakol egy gyereket, akkor afelé lehet könyörülettel fordulni?

isten ezt mondja a bosszúról, a bíráskodásról:
példabeszédek 20:22 "ne mondd: bosszút állok rajta! várjad az urat, és megszabadít téged!"
ézsaiás 35:4 "legyetek erősek, ne féljetek! ímé, istenetek bosszúra jő, az isten, aki megfizet, ő jő, és megszabadít titeket!"
róma 12: 19 "magatokért bosszút ne álljatok szerelmeseim, hanem adjatok helyet ama haragnak; mert meg van írva: enyém a bosszúállás, én  megfizetek, ezt mondja az úr."
apostolok cselekedetei 2:34-35 "ülj az én jobbkezem felől, míglen vetem a te ellenségeidet lábaid alá zsámolyul."
semmi jogunk bíráskodni mások felett. isten megteszi helyettünk. ezt szerette volna megtanítani nekem az úr... de sajnos nem sikerült... történt ugyanis, hogy a pedofilnak pénze érkezett a postára. nincs személyi igazolványa, így mi írtunk egy meghatalmazást neki, hogy itt lakik, és egy másik lakó felveheti helyette a pénzt. nincs normális pecsétünk, így mikor tegnap a vörösmarty irodában voltam, lepecsételtettem neki a meghatalmazását. ma reggel nekem kellett átadnom, bele, a kezébe. abba a kézbe, mellyel... jó lenne azt mondani, hogy érzelmektől mentesen, jó szívvel tettem. de ez sajnos nem igaz.

megbuktam.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr28378994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása