myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.02.04. 09:39 sterretje

bármikor bejöhet

2007. 11. 13-ai blogbejegyzésem:

"ma felhívott valaki. "olvasom a blogodat, és azt mondom: az embereknek kell a társ, ketten kell viselniük a terhet és csak párban jó örülni mindennek. imádkozz nekem társért."

néhány másik szinglivel együtt őt is felvettem az imalistámra, és imádkozni kezdtem. múlt pénteken tudtam meg: augusztusban esküvő lesz. a lány társra lelt.

ima zrt. bármikor bejöhet.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr93324173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása