myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.08.04. 10:04 sterretje

kocabringás a balcsi körül

a hétvégén körbebicikliztük a balatont. az úgy történt, hogy a munkahelyem és az sos magyarország egyesület szervezett egy kétnapos túrát jótékonysági célzattal: biciklizés közben szórólapokat osztogattunk a gödi szorgos kezek házáról (halmozottan fogyatékos fiatalok nappali intézménye). tizenöt vállalkozó kedvű fiatal gyűlt össze.

 

mi ketten édes drágámmal, no meg a tomival nem ismertünk ám senkit, de ez nem rettentett vissza minket. elindultunk. kicsit azért rettegtem, hogy én, egy igazi „puding” hogyan fogom letekerni a napi száz kilométert, de úgy voltam vele, hogy ha besokallok, maximum veszek egy vonatjegyet, és hazajövök. de sikerült!

 

a balatonszemesre vezető vonatút "kissé" megterhelő volt: pesttől szemesig álltunk, izzadtunk, és semmit nem tudtunk csinálni. ezért előkaptam édes drágám bibliáját, és olvasni kezdtem a római levél első részét. „mert ami megismerhető az istenből, az nyilvánvaló előttük, mivel isten nyilvánvalóvá tette számukra. ami ugyanis nem látható belőle: az ő örök hatalma és istensége, az a világ teremtésétől fogva alkotásainak értelmes vizsgálata révén meglátható.”

magyarán isten már itt a földön megismerhető, mégpedig úgy, hogy a teremtményeit, tehát magát a világot értelmes módon vizsgáljuk.

a két nap alatt isten következő jellemzőire jöttem rá:

-rejtélyes: az embert úgy teremtette, hogy az embertelen dolgokra legyen képes, főleg, ha akarja

-kreatív, gazdag érzelemvilágú, van képzelőereje: a tó maga minden városból más színűnek látszott, minden ponton megmutatott magából valami elbűvölő, csodás, sajátos vonást, és lenyűgözött mindenkit

-gondoskodó, mindent okkal, céllal teremtő: létrehozta a kálciumot és a magnéziumot, amely segít megelőzni az izomlázat, -görcsöket

-társas lény: az ember jobban bírja a kihívásokat, ha nem egyedül kell végigküzdenie.

rengeteg dologra rácsodálkoztam a két nap alatt: fizikai határaim távolabb vannak, mint gondoltam volna, a természet csodásabb, mint ahogy egy szennyes fővárosból gondolná az ember, a víz zamatos és valóban emberi szervezetünk alapszükséglete… és ami a legfontosabb:

 

isten hatalma lenyűgöző.

 

balaton_biciklivel

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr31599523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SzaZo 2008.08.05. 17:18:18

nagyon aranyos a bringád :))))

én 14 éves korom óta vágyom rá, hogy egyszer körbebringázzam a Balatont.... :) azóta már biciklim sincs :(

gratu!
süti beállítások módosítása