myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.05.06. 17:04 sterretje

mire jó a só? (mindegy, csak legyen...)

a színház után étterembe mentünk édes drágámmal, ugyanoda, ahol egy éve megünnepeltük a névnapomat. bár ne tettük volna. az étellel lehetett valami gubanc, mert éjjel kettőtől reggel nyolcig folyamatosan visszakéredzkedett. reggelre olyan gyenge lettem, hogy a vasárnapot ágyban kellett töltenem. este újabb "roham" után feladtam: édes drágámmal az ügyelet felé vettük az irányt. ott ügyesen beadattam magamnak egy olyan injekciót, amelyre allergiás vagyok, így még háromnegyed órát ott kellett ülnöm, vajon kijön-e az allergiám. de nem. úgyhogy hazamentünk. így esett, hogy harmadika este óta nem ettem szinte semmit (ma hatodika van), kivéve két hajában főtt krumplit, meg egy kevés sótlan rizst. édes drágám, szolidaritásból, szintén evett a sótlan kosztból. na, de hogy a kaja milyen pocsék tud lenni só nélkül. emberek! hát, az kész. most már értem, miért olyan fontos a bibliában a só, vagyis isten gyermekei, azok az emberek, akik a földet megízesítik.

márk 9:50 „jó a só: de ha a só ízét veszti, mivel adtok ízt néki? legyen bennetek só, és legyetek békében egymással.”
máté 5:13 „ti vagytok a földnek savai; ha pedig a só megízetlenül, mivel sózzák meg? nem jó azután semmire, hanem hogy kidobják és

eltapossák az emberek.”

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr21456934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása