myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2012.10.12. 14:54 sterretje

kettős (fél)évforduló ;)

2years_jerusalem_1350046345.jpg_1024x1024

ma van két éve, hogy édes drágámmal jeruzsálemben ünnepelhettük két és fél éves "házassági félévfordulónkat". :)

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr784834941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mammka2 2012.10.17. 22:01:12

Nagyon örülök,hogy rátaláltam a blogodra!!!!! Még csak néhány oldalt tudtam elolvasni ,de folytatom..:)
Gyönyörűek az Igés virtuális képeslapjaid!!!!! Külön tehetséget kaptál az Úrtol ehhez is.
Szeretettel: Mammka
blogom: www.mammka.blogspot.com

sterretje · www.gportal.hu/alekszatim 2012.10.18. 09:20:00

@mammka2: szia, mammka! köszönöm a méltatást. én is belekukkantottam a blogodba, és nagyon elragadó, békét sugárzó! nagyon kreatív és gondoskodó vagy. tetszik a kis lakod is. :) olvasód leszek, az biztos. :)
süti beállítások módosítása