myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2012.07.17. 09:54 sterretje

igekártyák

mostanában több igés kártyát készítettem mindentudó szuperkütyümmel. saját, vagy interneten talált kedvenc képeimet látom el olyan igékkel, amelyek feljönnek bennem a fotó láttán. íme:

beach_bible_verse.jpg

lavender_woman_bible_verse.jpg

2 komment

Címkék: igekártyák


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr474661586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The hippie 2012.08.08. 14:22:25

Te milyen szerkesztőt használsz hozzájuk?...
Mert én is nemrég elkezdtem a fotóimból igekártyákat készíteni, de még nem találtam túl jó szerkesztőket..
főleg avval van problémám, hogy ezek angol nyelvűek és a betűtípusok közül csak kb. 2 van, ami viszi a magyar betűket és ezért így elég unalmasak...

sterretje · www.gportal.hu/alekszatim 2012.08.08. 15:31:39

@The hippie: InstaFrameFree az applikáció neve. Bár néhány betűtípusban baja van a hosszú magánhangzókkal, azért akad elég sok, amelyet lehet használni (noha én főleg a nőcis cirkalmasat részesítem előnyben). Szóval, én még nem untam meg (háttérből is van több, de nekem csak 2-3 tetszik igazából, azokat alkalmazom). Szóval: highly recommended. :)
süti beállítások módosítása