myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2011.10.18. 10:43 sterretje

kell(ene) egy kis áramszünet...

úgy érzem, a mai ige című kiadvány erre a napra (is) adott tanácsa nagyon betalált nálam... tudom, hogy egy kéthetes "kényszerpihenő" után nem kellene síránkoznom még több nyugalom, feltöltődés, kikapcsolódás után, én mégis...

október tizennyolcadikán így szól a "mai ige": mózesnek adott tíz parancsolat közül szerinted melyik a leghosszabb? a paráznaságra vonatkozó? nem, az csak két szó. a gyilkosságot tiltó? nem, az is csak két rövid szó. a tízparancsolat parancsai közül a nyugalomnap parancsának kifejtése a leghosszabb: 83 szó!

isten nagyon is jól ismer minket: tudta, hogy az üzlettulajdonos majd azt fogja mondani: „valakinek aznap is dolgoznia kell – ha én nem tehetem, akkor majd a fiam fog”. ezért isten azt mondta: „se fiad”. „akkor majd a lányom fog.” „se leányod.” „akkor majd egy alkalmazottam.” „se szolgád, se szolgálód.” isten azt mondja: „egy héten egy napon mondj nemet a munkára, és mondj igent isten dicsőítésére! lassíts le, ülj le, feküdj le, és pihenj!”

„még a tenger is pihen apálykor; a föld is megtartja a maga sabbatját (nyugalomnapját) a téli hónapokban; az embernek is pihennie kell, vagy összeesik, le kell csavarnia a lámpáját, vagy ki fog égni. hosszú távon akkor tudunk többet tenni, ha időnként kevesebbet teszünk.” (charles spurgeon)

a lényeg ez: ha tiszteled isten törvényeit, akkor alkalmat fogsz adni testednek, gondolataidnak és érzelmeidnek a pihenésre.

2mózes 20:8-11 “emlékezzél meg a nyugalom napjáról, és szenteld meg azt! hat napon át dolgozz, és végezd mindenféle munkádat! de a hetedik nap a te istenednek, az úrnak nyugalomnapja. semmiféle munkát ne végezz azon, se te, se fiad, se leányod, se szolgád, se szolgálód, se állatod, se a kapuidon belül tartózkodó jövevény. mert hat nap alatt alkotta meg az úr az eget, a földet, a tengert és mindent, ami azokban van, a hetedik napon pedig megpihent. azért

megáldotta és megszentelte az úr a nyugalom napját.”

1 komment

Címkék: napja pihenés nyugalom


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr893311250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Noematska 2011.10.18. 18:54:06

Kedves Sterretje,
nem valami hasonló írtam én Neked régebben??
Hogy Jézus iránti szeretetből túl hajtod magadat és ezért kifáradsz, beteg leszel.
Tudom könnyű kívülről okosnak lenni, csakhát valamikor fiatalon én is ilyen vsoltam.
Sok szeretettel köszönt: Matska
süti beállítások módosítása