myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2011.09.30. 16:57 sterretje

műtét után

jó lenne, ha szavakba tudnám önteni a kórházban töltött négy nap eseményeit. nem csak neked, önmagamnak is. de az igazat megvallva, ez elég reménytelennek tűnik.

emberileg, címszavakban: „halálfélelem, majd tökéletes nyugalom. mezítelen test. az én testem. megnézik, megemelik, belevágnak, belenéznek. ébredezés. sötétség. tűszúrások mindkét könyöknél és csuklónál. kék cérnával bevarrt köldök, és még három lyuk a hason. az egyikből cső vezeti ki a vért egy tasakba. az én vérem. infúzió. csípős injekció. hajnali beöntés. erős hashajtó. lidérces álmok. önkívület. mosolygós orvos. jóindulatú daganat. semmi baj. sok üzenet. telefonhívások.”
 
isten igéjével azonban sokkal könnyebb mindezt elmondani:
 
ézsaiás 38:10-19 „már azt gondoltam, hogy életem delén kell elmennem a holtak hazájának kapuiba, megfosztva többi évemtől. azt gondoltam, hogy nem látom többé az urat az élők földjén, nem láthatok többé embert a világ lakói között. hajlékomat lebontják, mint a pásztorok sátrát, megfosztanak tőle. összetekeri életemet, mint takács a vásznat, elvágja életem fonalát. (…) csipogtam, mint a fecske vagy a rigó, nyögtem, mint a galamb, szemeim fönnakadtak: uram, szenvedek, segíts rajtam! (…) uram, az éltet mindenkit, engem is csak az éltet ezek után, hogy megerősítesz és meggyógyítasz. bizony, javamra vált a nagy keserűség. hiszen megmentettél az enyészet vermétől (…) nem a holtak hazájában magasztalnak téged, nem a halottak dicsőítenek, nem a sírba leszállók reménykedhetnek hűségedben.
 
az élő, csak az élő magasztalhat téged, akárcsak én most. az apák tanítják fiaiknak, hogy te hűséges vagy.”

1 komment

Címkék: műtét


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr13268081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Noematska 2011.10.01. 18:58:35

Kedves Sterretje,

Örülök, hogy túl vagy a műtéten és a kórházon és ezek szerint nincsen komolyabb baj.
Az ézsaiási ige mindent elmond. Továbbra is gondolok Rátok imádságban.
Szeretettel: Noematska
süti beállítások módosítása