myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2011.04.14. 09:43 sterretje

szülinapomra, apukámtól

nemrég voltam egy női konferencián, amelyről írtam is blogot, és amelyen egy új nevet kaptam istentől: “gyümölcstermő”. meglehetősen szokatlan volt ez az elnevezés, de a kétnapos tanítás alatt szépen kibomlott a kép: vagyis fény derült arra, milyen gyümölcstermőnek is lát engem mennyei atyám valójában.

új nevem nagyon tetszett, mégis, az elmúlt napok forgatagában kissé elhalványult az emléke. nem csoda hát, hogy egy “kissé” megdöbbentem, amikor szokásos reggeli olvasmányomat, a mai igét fellapozva, éppen a születésnapomon, így szólt hozzám isten:

“gyümölcsöző vagy? "...szaporodjatok, sokasodjatok...!" (1mózes 1:28) amikor isten megteremtette az embert, az első dolog, amit mondott neki, ez volt: "légy gyümölcsöző...!" (1mózes 1:28 nkjv). jézus ugyanezt mondja: "...én választottalak ki..., hogy... gyümölcsöt teremjetek, és gyümölcsötök megmaradjon..." (jános 15:16). a "megmaradjon" szó azt jelenti, hogy a jellemedre kell összpontosítanod, az örökkévaló jutalomra és arra, hogy isten országát építsd, nem a rövid távú teendőidre.

jézus azt is mondta: "...az én atyám a szőlősgazda. azt a szőlővesszőt, amely nem terem gyümölcsöt énbennem, lemetszi..." (jános 15:1-2). "ez azt jelenti, hogy elveszítem az üdvösségemet?" - kérdezed. nem. jézus olyan szőlővesszőről beszél, aki "benne" van, ezzel azt mondja, lehetséges, hogy valaki hívő, de mégsem gyümölcstermő az élete. az eredeti görögben a "lemetszi" szó helyén az "airó" szó áll, ami azt jelenti "felemel, felvesz" (pl. felszedi a horgonyt, felvonja a vitorlát). az új hajtások hajlamosak lekonyulni a föld felé. de ott nem tudnak gyümölcsöt hozni. ha esik az eső, sárosak lesznek, elkapják a peronoszpórát, a lisztharmatot és más betegségeket, és terméketlenek lesznek. ilyenkor a szőlősgazda eldobja őket? nem, ahhoz túl értékesek. körbejárja szőlőskertjét egy vödör vízzel, és lehajlott vesszőket keres; felemeli őket a sárból, és lemossa őket.

emlékezz jézus szavaira: "ti már tiszták vagytok az ige által, amelyet szóltam nektek" (jános 15:3). ha megmosta őket, felemeli őket és feltekeri a lugasra, biztonságosan rögzíti őket, és ott hamarosan felerősödnek, és elkezdenek gyümölcsöt hozni.

a mai ige számodra tehát ez: lehet, hogy leestél a sárba, vagy csak megszoktad, hogy a lehetőségeidet alulmúlva éldegélj, isten nem fog eldobni. felemel, megtisztít, és segít, hogy újból kivirágozz.”

“én választottalak ki..., hogy... gyümölcsöt teremjetek, és gyümölcsötök megmaradjon” (jános 15:16)

Szólj hozzá!

Címkék: születésnap gyümölcstermő


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr942825087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása