myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2010.10.27. 16:38 sterretje

néma sikoly

belevágtam. elkezdtem a kiáltás az életért egyesület tanácsadónői képzését. be kell látnom: jóformán semmit sem tudtam eddig az abortuszról, de még a baba fejlődéséről, az élet létrejöttéről sem. iszonyatos erővel ütöttek a mondatok: ezerkilencszázötvenhat óta, amióta hazánkban legális az abortusz, mintegy hatmillió emberkezdeményt irottak ki nők méhéből. bumm. az abortuszok csupán egy százalékát teszi ki a nemi erőszak során fogant babák elvetése, a többi gyermek anyagi, érzelmi vagy kényelmi okokból volt útban. bumm. hazánkban minden második családban van olyan nő, akinek volt már abortusza. bumm. az abortusz meddőséget, szövődményeket, a szexuális vágyak csökkenését vagy éppenséggel szexhajhászást, önpusztítást, depressziót, agressziót von maga után... bumm. ütöttek a tények, a földig rombolták rózsaszín világomat, tudatlanságban lebegő kis életemet.

a válságterhességi tanácsadónők (van közöttünk egy férfi is!) feladata az lesz, hogy a hozzájuk forduló nőknek elmondják: az abortusznak van egy másik oldala is. amely sötétebb, mint amilyennek gondolnák. a döntésükért (a baba megszülése, felnevelése vagy örökbe adása) pedig csak imádkozni tudunk.

a tanfolyamon bemutattak egy kisfilmet is a baba első napjairól, melyet a méhben, iszonyatos gyorsaságú fejlődéssel tölt. a filmzenét megtaláltam a neten, és elhoztam ajándékba:

2 komment

Címkék: abortusz válságterhesség


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr522403200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lilelijah 2011.01.04. 15:58:19

2007 nyarán Egerben volt abortuszellenes találkozó. Elég tömény és megrázó volt! Az ember szíve ilyenkor fellángol és meg akar menteni minden kisbabát - de ez lehetetlenség... - és ez könnyen átfordulhat az ellentétes irányba... Velem ez történt (majdnem vagy egy ideig), úgyhogy, bár terveztem, mégsem ástam bele mélyebben magam a témába.
Egyébként én is "túlélő" vagyok, bár ez annyira nem volt "téma" vagy maradandó dolog a családunkban, hogy kb. 30 éves voltam, mikor anyu elmesélte a történetet. Én ebből sosem éreztem semmit.
süti beállítások módosítása