myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2010.01.02. 12:39 sterretje

benne vagy?

gyerekkoromban sok dolog elvarázsolt. sajnos, nem csak átvitt értelemben. a nostradamusi jóslatok, az ufók, daniken „kutatásai” mind-mind izgalmasnak hatottak, főleg, mert egy nagyra tartott, szeretett ember szájából hallottam róluk. „indiában van egy csomó pálmalevél, amelyen ma is élő emberek nevei, és élettörténete van felírva. akinek pedig ott van a neve, az valahogy el is fog jutni oda, hogy megnézhesse, elolvashassa a rá vonatkozókat.” ez a pár, tízévesen hallott mondat megmaradt a fejemben. azt hittem, hogy törlődött, de mégsem. egy papírlap hozta fel ezeket az emlékeket. karácsony előtt pár nappal az egyik bevásárlóközpontban kaptam ugyanis egy szórólapot, amely erről a „csodálatos titokról” szólt: „mi kiderítjük neked, hogy van-e indiában pálmaleveled. így megtudhatod, mi az életed értelme, és hogyan töltheted ez be.”

 
remegni kezdtem. ezt nekem ki kell derítenem. biztos nem véletlen, hogy ennyi év után ez elém kerül… három napig nem hagyott nyugodni ez az egész. a papír ott lapult a táskám, a gondolat pedig a szívem legmélyén. de aztán megijedtem, felébredtem. micsoda? mit akarok én ezzel elérni? az én nevem nincs semmiféle leveleken, az én nevem a biblia szerint a mennyben, az élet könyvében van felírva, azokkal együtt, akik szintén elfogadták jézust megváltójuknak! sorsom pedig isten irányítása alatt van, és az fog történni, amit ő eltervezett számomra, és bármi is legyen az, úgy lesz jó, ahogy lesz. ha elkezdeném kutatni a sorsomat itt a földön, az azt jelentené, hogy kételkedem istenben, az ő nekem szánt terveiben.
 
kételyeimet pásztorunk elé vittem, aki rögtön észrevette, hogy komoly kísértés ez nekem, és, hogy ez felőröl. nagy meglepetésemre „meg merte” nézni az említett weboldalt, és kiderítette, hogy egy okkult hátterű dologról van szó. hogy a pálmaleveleken (kérdéses, hogy egy pálmalevél megmarad-e több száz évig) általánosságokat írnak le, olyan dolgokat, amelyek bárkire igazak lehetnek. „ez egy hazugság”, summázta a pásztor, és arra kért, imában tagadjam meg, hogy ez a dolog engem a hatalma alá vonhat, és mondjam el istennek, hogy én csak az övé vagyok, életem az ő kezében, nevem pedig jézus elfogadása óta az élet könyvében van. megtettem, és csodálatosan felszabadultnak érzem magam. azóta egyszer jutott eszembe, egyszer beszéltem róla, most meg megírom, azért, hogy másokat is óvatosságra intsek.
 
jelenések 20:15 „ha valaki nem találtatott beírva az élet könyvében, a tűznek tavába vetteték.”
 
jelenések 21:27 „és nem megy abba (a szent városba) be semmi tisztátalan, sem a ki útálatosságot és hazugságot cselekszik, hanem csak a kik beírattak az élet könyvébe, a mely a bárányé.”
 
jelenések 3:5 „aki győz, az fehér ruhákba öltözik; és nem törlöm ki annak nevét az élet könyvéből, és vallást teszek annak nevéről az én atyám előtt és az ő angyalai előtt.”

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr171639088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása