myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2009.05.18. 11:37 sterretje

közérdekű telefonszámok

-ha szomorú vagy, hívd a jn 14-et!
-ha valaki cserbenhagy, hívd a zsolt 26-27-et!
-ha termékenyebb szeretnél lenni, hívd a jn 15-öt!
-ha bűnt követtél el, hívd a zsolt 50-51-et!
-ha aggódsz valami miatt, hívd a mt 6:19-34-et!
-ha veszélyben vagy, hívd a zsolt 90-91-et!
-amikor istent távolinak érzed, hívd a zsolt 138-139-et!
-ha hitednek erősítésre van szüksége, hívd a zsid 11-et!
-ha magányos vagy, hívd a zsolt 22-23-at!
-ha keserű és kritikus lettél, hívd az 1kor 13-at!
-ha szeretnél megnyugodni, hívd a mt 11:25-30-at!
-ha a világ nagyobbnak tűnik istennél, hívd a zsolt  89-90-et!
-ha honvágyad van, hívd a zsolt 120-121-et!
-ha imáid gyengék és önzőek, hívd a zsolt 66-67-et!
-ha depresszióba estél, hívd a zsolt 26-27-et!
-ha elvesztetted a bizalmadat az emberekben, hívd az 1kor 13-at!
-ha az emberek rosszindulatúnak tűnnek, hívd a jn 15-öt!
-ha elcsüggedtél a munkádban, hívd a zsolt 125-126-ot!

 

figyelem! ezeket a számokat személyesen hívd, ne valamelyik asszisztenseddel!

 

minden vonal 0-24 óráig hívható.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr501128384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a.u.r.o.r.a 2009.05.18. 13:40:30

Sajnos nekem még nincs Bibliám :( de szerezni fogok,az biztos!
Pont emiatt leírná ide vki a zsolt 26-27-et? Vagy csak egy részletét. Nagyon szépen megköszönném!

sterretje · www.gportal.hu/alekszatim 2009.05.18. 14:05:13

@a.u.r.o.r.a: Zso 26:1 Dávidé. Ítélj meg engem, Uram! mert én ártatlanságban éltem és az Úrban bíztam ingadozás nélkül.
Zso 26:2 Próbálj meg, Uram, és kisérts meg, és vizsgáld meg veséimet és szívemet.
Zso 26:3 Mert kegyelmed szemem elõtt van, és hûségedben járok-kelek.
Zso 26:4 Nem ültem együtt hivalkodókkal, és alattomosokkal nem barátkoztam.
Zso 26:5 Gyûlölöm a rosszak társaságát, és a gonoszokkal együtt nem ülök.
Zso 26:6 Ártatlanságban mosom kezemet, és oltárodat gyakorlom Uram!
Zso 26:7 Hogy hallatós szóval dicsérjelek téged, és elbeszéljem minden csodatettedet.
Zso 26:8 Uram, szeretem a te házadban való lakozást, ésa te dicsõséged hajlékának helyét.
Zso 26:9 Ne sorozd a bûnösökkel együvé lelkemet, sem életemet a vérszopókkal együvé.
Zso 26:10 A kiknek kezében vétek van, és jobbjuk telve vesztegetéssel.
Zso 26:11 Én pedig ártatlanságban élek; ments meg és könyörülj rajtam.
Zso 26:12 Lábam megáll igazsággal; áldom az Urat a gyülekezetekben.
Zso 27:1 Dávidé. Az Úr az én világosságom és üdvösségem: kitõl féljek? Az Úr az én életemnek erõssége: kitõl remegjek?
Zso 27:2 Ha gonoszok jõnek ellenem, hogy testemet egyék: szorongatóim és elleneim - õk botlanak meg és hullanak el.
Zso 27:3 Ha tábor fog körül, nem fél szívem; habár had támad reám, mégis õ benne bízom én.
Zso 27:4 Egyet kérek az Úrtól, azért esedezem: hogy lakhassam az Úr házában életemnek minden idejében; hogy nézhessem az Úrnak szépségét és gyönyörködhessem az õ templomában.
Zso 27:5 Bizony elrejt engem az õ hajlékába a veszedelem napján; eltakar engem sátrának rejtekében, sziklára emel fel engem.
Zso 27:6 Most is felül emeli fejemet ellenségeimen, a kik körültem vannak, és én az õ sátorában örömáldozatokkal áldozom, énekelek és zengedezek az Úrnak.
Zso 27:7 Halld meg, Uram, hangomat - hívlak! Irgalmazz nékem és hallgass meg engem!
Zso 27:8 Helyetted mondja a szívem: Az én orczámat keressétek! A te orczádat keresem, oh Uram!
Zso 27:9 Ne rejtsd el orczádat elõlem; ne utasítsd el szolgádat haraggal; te voltál segítõm, ne taszíts el és ne hagyj el engem, üdvösségemnek Istene!
Zso 27:10 Ha atyám és anyám elhagynának is, az Úr magához vesz engem.
Zso 27:11 Taníts meg engem a te útadra, oh Uram! Vezérelj engem egyenes ösvényen, az én üldözõim miatt.
Zso 27:12 Ne adj át engem szorongatóim kivánságának, mert hamis tanúk támadnak ellenem, és erõszakot lihegnek.
Zso 27:13 Bizony hiszem, hogy meglátom az Úr jóságát az élõknek földén!
Zso 27:14 Várjad az Urat, légy erõs; bátorodjék szíved és várjad az Urat.

tudnék küldeni/adni bibliát. írj: kalla.timea@gmail.com
süti beállítások módosítása