myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.05.21. 14:26 sterretje

barkácsoljunk jézussal

úgy néz ki, hogy néhány osztálytársammal tázlárra megyünk a nyáron, egy gyermektáborba. programokat találtunk ki a helyi/környékbeli gyerekek tanítására/szórakoztatására, és szeretnénk meg is valósítani. felmerült a tematikus nap ötlete, ez mindenkinek tetszett, így az egyik nap témája: a biblia kora. én hamar ihletet kaptam, és most lázban égek... :D

például a www.antikvarium.hu-n rendeltem egy könyvet, jézus világa a címe. ezt írják róla:

"barkácsoljunk, varrjunk, fessünk, süssünk és főzzünk, olyan tárgyakat készítsünk, amelyek felidézik jézus korának mindennapi életét. a tárgyak által megelevenedik jézus egykori környezete, s a gyerekek számára kézzel foghatóvá válik az a történet, amely alapjában határozza meg világunkat. e könyv szokatlan látószögből segít megközelíteni jézus korát: a kéznek szól és a szívnek, az értelemnek és a léleknek..."

(van egy olyan sejtésem, hogy én jobban fogom élvezni ezt az egészet, mint a gyerekek a táborban, hehehe.)

1 korinthus 3:9 "isten munkatársai vagyunk"

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr88480519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása