myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.04.28. 11:31 sterretje

áj láv dzsízösz

kedden megérkeztünk, és elkezdtük közös életünket: a bankban és a polgármesteri hivatalban új cím és új név után jártunk, és az összeköltözés is megtörtént. vasárnap elmentünk a bárka baptista gyülekezetbe is, ahol már tudtak rólunk, és meg is invitáltak az ifjú házasok körébe.

az igehirdetés témája is érdekes volt: az énekek éneke második részét vettük át. isten, mint egy szerelmes vőlegény vár ránk és szerelmesen szeret minket. mi, minden ember, mint egy menyasszony, arra készülhetünk, hogy ő hívjon minket, de nekünk kell kimennünk elé, hogy fogadjuk őt. sokan idegennek találjuk azt a kifejezést, hogy szerelmesnek lenni istenbe, jézusba. pedig ő szerelemmel szeret minket, minden figyelmét ránk szenteli, ha mi hajlandóak vagyunk rá. azt mondta a tanító: én szeretem a macskákat, úgy általánosságban. mert ugyan tőlem a szomszéd macskája még ugyan megdögölhet. de isten nem így szeret minket. nem felületesen. neki nem vagyunk egyformák, ő mindegyikünkről külön külön gondoskodik, nem általánosít, nem vesz minket egy kalap alá.

énekek éneke 2:10 "szóla az én szerelmesem nékem, és monda: kelj fel én mátkám, én szépem, és jöszte."

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr4445142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása