myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.03.05. 09:09 sterretje

ártalmatlan tbc

tegnap kiderült: a csövi egyik lakója aktív tbc-s. julcsi, akit különösképpen tisztelek, aki minden nap ezekkel az emberekkel van, (főleg ezzel a segítségre szoruló papával), otthon pedig két gyerek várja, sokkolva állt az iroda közepén. nem sírt, nem üvöltözött, nem mondott igazán semmit.

tudtam, hogy meg kell neki mondanom. jöttem-mentem, majd összeszedtem a bátorságomat, és elmondtam neki: "tudod, szerintem, akit isten elhív, azt meg is védi."

akinek valamire -afrikai misszióra, leprások, csövik, fogyik felé- elhívása van, azt isten különös erővel látja el. aki az életére vonatkozó elhívást meghallja, és engedelmeskedik annak, azt megsegíti - nap mint nap.

"fujjfujj, még a végén én is hívő leszek, menj innen!" -kacagott julcsi, és elsuhant. vissza a csövire. ahol a beteg ember van. mert hisz ő is tudja: neki ez az élete. csak még nem látja mögötte az isteni elhívást, védelmet.

még.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr46366239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása