myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.02.20. 08:45 sterretje

kinn a bárány, benn a farkas/benn a bárány, kinn a farkas?

szeretünk börtönben élni. ezt mondta nemrég a gyüliben a pásztor. valaki jól érzi magát bent: béke van, nyugi, meleg és még enni is adnak. erő kellene a szökéshez, a lépéshez, meg amúgy is: a világ tele van veszéllyel, felelősséggel, az meg kinek kell...?

börtön lehet egy munkahely ("legalább van munkám..."), egy családi állapot ("ááá, jobb nekem egyedül, nincs, aki megcsaljon, ááá, nem kell a gyerek, az túl nagy felelősség"). ismerős? nekem igen. tök jól érzem magam a magam-teremtette vagy mások építette börtönömben. evangelizálás a csövin? vak-gyülekezet? hivatásos anyaság? külföldi misszió? szép, szép, de ááá, ehhez én kevés vagyok, mi lesz, ha nem sikerül? inkább maradok, ahol/ahogy vagyok.

a dolgok azok kezében változnak, fejlődnek, akik leverik a lakatot testi/lelki/szellemi börtönükről, és lépnek. úgy vannak vele, hogy maximum nem sikerül, de elkezdik. aztán a legtöbbször sikerül nekik -hiszen isten a vállalókkal, a merészekkel, a készekkel tud mit kezdeni. te hogy vagy ezzel a kérdéssel?

are you ready?

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr34346661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása