myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2010.11.01. 18:07 sterretje

ami a csövön befér

a szombati napunk elég mozgalmas, mégis csodás és felemelő volt. édes drágám délelőtt dolgozott (egy álomszép rönk-játszóteret fabrikált), én pedig a válságterhességi tanfolyamon okultam. majd találkoztunk, és elmentünk a golgota utcába, ahol a biblialeíró verseny vette kezdetét. hétszáz ember gyűlt össze, a hatévestől a hatvanhat évesig, hogy a hónapok óta tanulgatott tíz újszövetségi igeverset kívülről leírja. a papírokat összefűzik, így készül el a kézzel írott biblia, amelyet a bibliamúzeumban lehet megtekinteni. efféle bibliát nem készített még senki, olyan már volt, hogy kézzel leírták, de nem kívülről.

 

a leírás után mindenki megkapta ajándékát: egy limitált szériás mp4 lejátszót, amelyet kizárólag erre az alkalomra készíttettek. megtalálható rajta a hangzó, és e-book formátumú biblia is, letörölhetetlenül. ezen kívül zenét, filmet, és képeket is lehet rajta tárolni és nézegetni-hallgatni.

 

a nagy esemény előtt több köszöntést hallgathattunk végig. az egyik egyházvezető megemlékezett a chilei bányászokról, akik hónapokra a föld alatt egy üregben rekedtek, és mindösszesen egy cső állt rendelkezésre, amelyen kommunikálhattak a felszínnel. egy levelet írtak a külvilágnak, mely szerint „bibliára van szükségünk!”. ekkor a bányászoknak harminchárom, névre szóló bibliát készíttettek, éppen olyan kicsit és keskenyet, mely elfért a csőben. a negyvenedik zsoltárt pedig kiemelték számukra. ez bátorította őket a lent töltött időszakban... és ez bátoríthat bennünket is: a reménytelenség vermében, sötétben és hidegben tocsogtunk, haldokoltunk, de isten meghallott minket, és "leküldte a csövön" azt, akire szükségünk volt, jézust, hogy elmondja, van remény, és van kimenekedés a bűnből és elutasítottságból...

 

zsoltárok 40:2-4 „várva vártam az urat, és ő lehajolt hozzám, meghallotta kiáltásomat. kiemelt a pusztulás verméből, a sárból és iszapból. sziklára állította lábamat, biztossá tette lépteimet. új éneket adott a számba, istenünknek dicséretét. sokan látják ezt, félik az urat, és bíznak benne.”

4 komment

Címkék: zsoltár biblialeíró


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr942414140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

E-lisa 2010.11.02. 09:51:26

délelőtt reformációs emlékünnepély volt, a délutáni Biblia leíró program ennek keretében került megrendezésre.

tavaly a kövesd a Bibliát - follow the Bible - rendezvény volt az elindítója.
nagyon áldásos szombat volt.
Simon László lelkész testvéremmel, és még négy testvérrel imádkoztunk, amíg a többiek írtak.

kerestelek a szememmel, de olyan sokan voltak.

sterretje · www.gportal.hu/alekszatim 2010.11.02. 10:41:16

@E-lisa: tényleg??? de jó, köszi az imát! én maximum egy á-t hagytam ki a leírásból, ott hezitáltam... végül nem írtam bele... engem egy kamerás nő vett fel hosszan, ahogy körmölök. most itt van mellettem a kis mp4 rajta a kitörölhetetlen biblia, az élmény meg a szívemben, kitörölhetetlenül!

lilelijah 2011.01.04. 16:07:50

Komolyan Bibliát kértek a bennrekedtek?! Nem is hallottam erről! De szuper!!! <3
süti beállítások módosítása