myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.10.28. 11:11 sterretje

csakazértis szerelem

„x-né y vagyok. vagyis tegnap óta már azt sem tudom, ki vagyok, hogyan mutatkozzam be.” – mondta kolléganőm a mellettem álló önkéntes lánynak. elsírta magát. hat gyerek mellett, másfél évtizednyi házasság után, egynapos özvegyként számára minden dolog értelmét vesztette. nyakában lánc, rajta a férje jegygyűrűje. egy hét alatt annyit fogyott, hogy apró termetével beleillik féltucat gyereke sorába. „’a szemedet, a szemedet sosem felejtem el!’- ezt mondta nekem a férjem, tudod? annyira hiányzik. ölelgettem, puszilgattam a holttestét… alig tudtam otthagyni!” ekkor már én is sírtam. „de tudod, mit? megmondtam a gyerekeimnek, hogy holnaptól kétszer ekkora erővel szolgáljuk az urat! mindenkihez odamegyünk, és megrázzuk, elmondjuk neki, hogy isten jó és hatalmas. ha a sátán betett nekünk, hát mi is támadunk!” és, noha kollégáim szerint ez nem az az „elvárható” reakció egy ekkora tragédia után, én azt mondom: isten hatalmasan cselekszik, és szerelmesének olyan erőt ad, amely elapadhatatlan. kifogyhatatlan. teremtő.

zsoltárok 68:5 „árváknak atyja, özvegyeknek bírája az isten az ő szentséges hajlékában.”

 

zsoltárok 146:9 „megoltalmazza az úr a jövevényeket; árvát és özvegyet megtart.”

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr36736009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása