myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.09.22. 10:32 sterretje

jesus for pres(id)ent!

egy dolog miatt vártam már, hogy ősz legyen: újra mehettem iskolába. esett az eső, ilyenkor a „legjobb” biciklizni, úgyhogy eltekertem a benczúr utcába. idén újra tanít az a tanár, akinek már a megjelenésétől is rettegek, de a tudása előtt meg csodálattal állok. jézus nemzetségtáblájáról beszélt. arról, hogy vannak közöttük gyilkosok, meg parázna asszonyok, és, hogy egy király családfája lehetne ennél előkelőbb is, az utókor mégsem érezte, hogy érdekből kozmetikáznia kellene. miért nem? mert jézus mindenkié. a szegényeké, a bűnösöké, a mindennapi embereké. nem csak a gazdag, steril-elit-példaértékű családi kötelékekből érkezetteké.

 

isten nem azoknak szánja csodáit, akik megérdemlik, hanem mindenkinek, aki megnyitja magát, aki hisz, és aki befogadja. legyen az akár bűnös, szegény, vagy nem jó családból való. az előadást az a tény zavarta meg, hogy a hősök terén már forrongtak az emberek, így szélnek eresztettek bennünket is. átbicikliztem a kommandósok csoportján, a zászlótengeren, és örvendeztem, hogy életemet nem itt, hanem egy olyan országban kell leélnem, ahol a királyt szeretik, ahol a vezető mindenkinek a javát szolgálja, és ahol az uralkodó mindenkié.

 

zsoltárok 45:6-7 „trónod oh isten örökkévaló; igazságnak pálczája a te királyságodnak pálczája. szereted az igazságot, gyűlölöd a gonoszságot.”

 

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr19675455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Judit 2008.09.22. 15:30:14

Olyan csodás megérezni gondoskodását, mindenütt jelenvalóságát. Igazából most éppen nem vagyok a legfelhőtlenebb időszakomban. Kb hasonlóan érzem magam, mint Jézus a pusztában, sok kísértés között. Bár a töredéke lenne bennem az Ő ellenállásának!
Még jó, hogy a munkát már elvégezte helyettünk!
Üdv mindenkinek

szonya 2008.09.23. 12:08:28

Ez egy nagy arculcsapás lehetett azoknak, akik Jézust mint Izráel felszabadítóját várták a Római Birodalom alól...

Marcsi 2008.09.23. 19:15:09

A nemzetségtáblázatokat én régebben mindig lazán átlapoztam. Aztán mikor legutóbb olvastam, április elsején :) , kb. ugyanarra jöttem rá, amit írtál. Ezt írtam a naplómba:
"Máté 1. - Nemzetségtáblázat, amiben vannak hősök és "antihősök"; - pl. Támár meg az apósa; Ráháb, aki eredeti foglalkozását tekintve a legősibbet űzte; Betsabé, akiről jobb nem is beszélni... - és ahogy ezeken gondolkodtam, arra jöttem rá, hogy ezek az emberek érezték át legjobban minden porcikájukban Isten kegyelmét; ahogy Jézus mondta, hogy akinek sok bocsáttatott meg, az jobban szereti Őt.
Hát nekem is jó sok bocsáttatott meg. Szeretlek, Uram!"

Wyfli 2008.10.01. 13:34:03

Jaaa. h. Teged tanit ujra .... eeerteeem.. :)
süti beállítások módosítása