myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.08.26. 11:58 sterretje

írok, írok, írok...

ha nem egy csöviszállón ülnék, és nem szorongatna a hétfői pályázati határidő, nem zsizsegnének mellettem a kollégák, akkor biztos elsírnám magam azon a rövid üzeneten, amelyet egy iwiwes ismerősöm küldött ma reggel:

"szia, fura, hogy több közös állomás is volt az életünkben (rózsa, kommunikáció szak), mégsem ismertük egymást igazán. a nyár elején összefutottam valakivel, aki istenről beszélt nekem. először furcsállottam őt, meg azt is amikről mesélt. viszont a következő napon "véletlenül" ráakadtam a blogodra. nem bírtam abbahagyni az olvasást... végül úgy döntöttem, megnyitom a szívemet jézusnak! szóval csak szeretném megköszönni, hogy te is hozzájárultál mindehhez. kívánok neked sok-sok új élményt, bizonyságot, szeretetet a blogodhoz, ami sokaknak ad erőt a mindennapokban. öröm olvasni az őszinte soraidat. örülök, hogy ismét van egy közös állomás az életünkben."

hát még én. :)

hát még isten! :))

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr69633616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zuzm0 2008.08.26. 18:14:13

Mind igaz, amit az írásaidról írt!

kereso · http://kereses.blog.hu 2008.08.26. 18:18:17

Én is bíztatlak, csak írj!

Judit70 · http://janos738.blogspot.com/ 2008.08.29. 06:23:31

Sztem alkalmas vagy rá.
Mióta a blogodat olvasom egy igerész jut eszembe rólad:Jn 7:38.
Legyen ez a te neved, és az élő víz folyamai érjenek el minél több gyermekét "okosan" váró édesanyát!
süti beállítások módosítása