myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2007.12.29. 23:10 sterretje

sms

úgy lett, ahogy azt jó előre gondoltam: huszonharmadikán este megérkeztem békésbe a szüleimhez, magyarán éppen beestem a karácsonyfa alá. a telefonok folyamatosan pittyegtek, csörögtek, később már csak rezegtek.
tesóm ezeket az sms-eket kapta:
 
„karácsony van, jó kajával megtömve a hasam, kimegyek a garázsba, megnézem a vasam. csorgatom a nyálam, elmennék egy körre, bánatomban gyorsan rámegyek egy sörre. ku---ára várom már a nyarat, kínomban zabálok még egy kis halat. és ezt így addig-addig csinálom, míg az egészet sugárban kihányom. azt mondom én neked, motoros barátom: motorozás nélkül sz---rt se ér a karácsony.”
 
„gyönyörű a tél, havasak az ágak. a jézuska hozzon neked maláj ku---ákat. én kokaint kaptam, és most éppen szállok, és mámorosan boldog karácsonyt kívánok!”
 
„ha a makkodat tűlevél böki, ha a fa---don üveggömb lóg, a zacsidon gyertyaviasz csorog, akkor a karácsonyfát du---od! kellemes ünnepeket!”
 
ezeket kaptam én:
 
„erdő szélén ezüstfenyő, havas ággal büszkélkedő. őz és nyuszi körbejárja, tekintetük megcsodálja. képzeld el, hogy ott állok, és boldog karácsonyt kívánok!”
 
„adj egy karácsonyfát, egy egekig érőt… aggass valamit rá, kicsinek és nagynak, subát a szegénynek, szívet a gazdagnak. gyűjtsd alá a népek apraját és nagyját, aztán uram, isten, rázd meg azt a nagy fát! kívánok nektek szép karácsonyt!”
 
„rég született jézus, messze betlehemben, nekem mégis itt van ma is a szívemben. amerre csak járok, boldogan kívánom: legyen áldott, békés, boldog a karácsony!”
 
„(…) puszi nektek, és boldog első közös karácsonyt!”
 
térj meg, és megváltozik az élethez való hozzáállásod. térj meg, és megváltozik a gondolatmeneted, a toleranciaküszöböd, az érzelmeid.
 
térj meg, és megváltoznak az sms-eid.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr16278664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása