myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2007.10.18. 15:12 sterretje

csalezlopez

attention! attention! izgalom a bányában! egy srác nemrég bejött a kapun, és pofátlanul ellopta az egyik munkás mobilját a hűtőről (aki pedig pont a hónapok óta az iroda padlóján tátongó szakadékot betonozta be). kollégámék sem késlekedtek sokáig, visszanézték az ipari kamera felvételeit, és elindultak a srác megkeresésére. az utca végén telefonált új szerzeményével... visszavették a mobilt, szóval, most már nyugszik mindenki. :)

eszembe jutott, mit olvastam ezzel kapcsolatban a bibliában:
2 mózes 22:4 "ha elevenen kapják kezében a lopott jószágot, akár ökör, akár szamár, akár juh: két annyit fizessen érette."
3 mózes 24:7 "hogyha rajtakapnak valakit, a ki embert lop az ő atyjafiai közül, izráel fiai közül, és hatalmaskodik rajta, vagy eladja azt: haljon meg az a tolvaj. így tisztítsd ki a gonoszt te közüled."
ez volt az ószövetségi törvény. aztán jött jézus, és ezt mondta:
jános 10:10-11 "a tolvaj nem egyébért jő, hanem hogy lopjon és öljön és pusztítson; én azért jöttem, hogy életök legyen, és bővölködjenek. én vagyok a jó pásztor: a jó pásztor  életét adja a juhokért."
tőlem még nem loptak értéket. érzelmeket, szeretet, bizalmat igen, de tárgyakat nem. milyen nehéz lehet megbocsátani, hogy ha valakinek elveszik a százezer forintos telefonját, vagy a pulcsiját, vagy a biciklijét.

mégis: jézus meghalt ezekért az emberekért is. sőt: ezekért halt meg igazán.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr31200247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása