myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2011.09.08. 15:41 sterretje

gyere(k)!

isten minden élő ura. ő tudja, ki miért, mikor és hova születik. nála nincs véletlen. meghatározott célja van mindenkivel, egy egyéjszakás kaland során foganttal éppúgy, mint az elit családban születővel. (az más más kérdés, hogy az ember megtalálja-e ezt a célt, és el tudja-e fogadni, hogy isten szereti, hogy küldetése van, és ebben a tudatban éli-e le az egész életét.)

nem tudom, miért múlt el egy teljes évünk gyermekáldás nélkül. hogy az élet ura miért nem adott kisbabát. nem tudom pontosan megmondani, hogy mi az oka, hogy (ha csupán az eltelt időt nézzük) már akár lehetne egy három hónapos gyermekünk, de nincs. viszont eldöntöttem, hogy most már nem “szólok bele” isten terveibe: nem kérdezgetem, nem faggatom. hagyom, hogy időzítsen. biztos jól csinálja, mint ahogy eddig is tette.

várom, hogy a neki tetsző, tökéletes, megfelelő pillanatban láthassak bele a teremtés csodájába. abba a felfoghatatlan isteni elgondolásba, hogy két ember, csupán a szeretetükből, létrehozzon egy olyan személyt, aki eddig még nem volt, és soha nem is ismétlődik meg. hiszem, hogy isten meg fog áldani a földi élet egyik legfontosabbjával, az utóddal, sőt utódokkal. elhatároztam, hogy nem méltatlankodom, nem perelek. nem siettetem. hagyom.

példabeszédek 20:21 “amely örökséget először siettetnek, annak vége meg nem áldatik.”

1 komment

Címkék: gyerek fogantatás


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr803211679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

háténmondom 2011.09.17. 12:41:05

szia,
én azt tapasztaltam, hogy ennyire talán nem kell okokat, ok-okozat összefüggéseket keresni folyton az életben. egyszerűen csak nem úgy történnek mindig a dolgok, ahogy azt várjuk. persze soxor utólag össze tudjuk rakni a képet, hogy mi-miért volt úgy, ahogy, de nem mindig.
kitartás, mi minden gyermekünkre vártunk 2-3 évet, és megérte :-) nincs semmi gáz, vagy amiért úgy kellene érezni, hogy "áldás-hiány" lépett fel. :-)
süti beállítások módosítása