myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2011.03.18. 08:47 sterretje

szomjas vagy?

nemrég olvastam egy cikket az ivás fontosságáról. azt írták, hogy inni azért nagyon lényeges, mert a szervezet minden egyes sejtjének szüksége van vízre a megfelelő működéshez. ha a szervezet szomjúságot jelez, tehát, ha már azt érezzük, hogy mindjárt szomjan halunk… nos, addigra a szervezet már elindult a kiszáradás felé, vagyis, a szomj érzése tulajdonképpen már egy vészjelző az agynak! vigyázat, halálveszély!

ez jutott eszembe, amikor a bpa gospel team cédéjéről meghallgattam az „igyál a vízből” című dalt. nem csak a testünk, a szellemünk is táplálkozik. ha nem adunk neki éltető tápanyagot, akkor elindul a kiszáradás útján. ha szellemi szomjúságot érzünk, az már egy vészjelző a szívnek! vigyázat, halálveszély!

jános 4:14 jézus mondja: „valaki pedig abból a vízből iszik, a melyet én adok néki, soha örökké meg nem szomjúhozik”

 

Szólj hozzá!

Címkék: víz élő


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr952749343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása