myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2011.01.27. 18:09 sterretje

jézus, hennával

tegnap bécsben jártam. egy szakmai napra voltam hivatalos egy busznyi magyar, civil szférában dolgozó társammal együtt. az egynapos program keretén belül jártunk a bécsi magyar nagykövetségen, előadást hallhattunk az osztrák civil szféra helyzetéről és az önkéntességről is. ezt követően bejárhattuk az expo-szerű létesítményt, ahol osztrák, önkénteseket is foglalkoztató szervezetek mutatkozhattak be. tele voltak frissességgel, ötletekkel, lelkesedéssel. nagyon motiváló volt az egész...

az egyik asztalnál két muzulmán lány ült. megszólítottam őket. elmondták, hogy ők már ausztriában születtek, jelenleg az egyetemen tanulnak webszerkesztést, és közben önkénteskednek egy gyermektáborban, amelyet muszlim fiataloknak szerveznek, megtanítva őket a videózás, webdesign, zene- és egyéb hangvágás technikáira. kérdezték, hogy szeretnék-e hennáztatni. mondtam, hogy köszönöm, nem... de aztán egy hirtelen ötlettől vezérelve igent mondtam. megkérdeztem az egyiket, ráírja-e a kezemre, hogy jézus. igent mondott, és munkához látott. az eredményt egy szintén muzulmán férfi le is kamerázta, és kérte, meséljem el a felvevőgép számára, hogy milyen érzés volt, hogy egy muszlim nő írja a kezemre, hogy jézus. kicsit furcsának találtam a kérdést, és mondtam valami felületes szöveget, hadd örüljön. a lány széles mosollyal mondta nekem: "nem vagyunk ellenségek, hiszen egy istenben hiszünk, és jézus a mi vallásunkban is benne van: ő egy tanító."

nem mondtam neki semmit, hanem elköszöntem, és odébb álltam. nagyon aranyos volt a lány, nincs vele bajom, és persze, hogy nem az ellenségem. jézus maga tanított komoly nézeteltérések eltűrésére, szeretetben való elviselésére. mégsem mondhatom azt, hogy a kettőnk között lévő hatalmas szakadék nem szakadék. hiszen az. ha jézus azt mondta nekem, hogy ő az út, az igazság, és az élet, és senki nem mehet az atyához, csakis őáltala... akkor nem hihetem, hogy az a hit, amely jézust "csak egy tanítónak" vallja, ugyanaz lehet, mint az én hitem. ez persze nem azt jelenti, hogy üldöznöm kellene a más hitbélieket, hiszen jézus nem ezt mondja. isten maga fogja megítélni az emberek szívében rejlő hitet. addig, amíg ez be nem következik, csak a bibliára támaszkodhatok, ahol így olvashatunk azokról, akiknek jézus "csak" egy ember, tanító vagy guru:

1 jános 2:22 „ki a hazug, ha nem az, a ki tagadja hogy a jézus a krisztus? ez az antikrisztus, a ki tagadja az atyát és a fiút.”

2 jános 1:7 „mert sok hitető jött e világra, a kik nem vallják a jézust testben megjelent krisztusnak. ez a hitető és az antikrisztus.”

1 jános 4:3 „és valamely lélek nem vallja jézust testben megjelent krisztusnak, nincsen az istentől: és az az antikrisztus lelke, a melyről hallottátok, hogy eljő; és most e világban van már.”

Szólj hozzá!

Címkék: jézus muszlim henna


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr122618687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása