myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2010.08.02. 10:26 sterretje

házi áldás (egy még el sem készült házra)

édes drágámmal úgy döntöttünk, belekezdünk életünk egyik legnagyobb projektjébe: házat építünk. mindezt anyóskámék telkén, a lakásom árából próbáljuk kivitelezni. mindezidáig csupán egy kecskeméti építtetővel beszéltünk, akinek vázoltuk terveinket. sosem csináltunk még ilyet, így el is kezdtem tartani az egésztől, pedig nem kellene: hiszen a szívem mélyén tudom, isten ebben is vezetni fog minket. konkrét igében mondta ezt el: “ha az úr nem építi a házat, hiába dolgoznak azon annak építői. ha az úr nem őrzi a várost, hiába vigyáz az őriző.” (zsoltárok 127:1)

 

ez számomra azt jelenti, hogy minden emberi erőfeszítés hiábavaló, ha isten nem működik közre, mert nem akarja az adott dolgot. viszont, ha valamiben isten segítségét kérjük, és ő is egyet ért benne, végig velünk lesz. tehát, ha elhiszem, hogy családunknak házat akar készíteni, (márpedig gondolom, hogy ezt szeretné), akkor azt is el kell hinnem, hogy időben kirendel mindent a megbízható cégtől a pénzügyi dolgokon át a balesetmentes építkezésig. úgyhogy teljesen a kezébe teszem az ügyet, és hiszem, hogy a megfelelő időben elkészül a kis meseház.

 

vasárnap egy igét is kaptam, amelyről abban a pillanatban, ahogy meghallottam, tudtam, hogy házi áldássá lesz majdani otthonunkban. a “hivatalos” házi áldás mellett (amelyet már megkaptam egyik unokatesómtól karácsonyra, lásd fotó) minden bizonnyal ez az ige is ki lesz függesztve a falra:

 

ézsaiás 54:11-15 “ó, te nyomorult, vihartépte, vigasztalan! íme, én drágakövekre építem falaidat, zafírokból rakom le alapodat. rubinból készítem el falad párkányát, és kapuidat briliánskövekből, összes határaidat meg gyémántokból. fiaid mind az úr tanítványai lesznek, és nagy lesz fiaid békessége. igazság által leszel erős, nem kell félned az elnyomástól: távol marad tőled, sem a rettentéstől: nem közelít hozzád. ha rád támadnak is, nem tőlem lesz az. aki rád támad, elesik veled szemben."

3 komment

Címkék: házi áldás


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr802192729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lilelijah 2011.01.04. 10:35:53

Üdv a klubban... :)
(Mi is házat építünk Körösladányban... Eddig semmi sem megy úgy, ahogy kellene, de én ennek is tudom a "lelki" okát... :) )

sterretje · www.gportal.hu/alekszatim 2011.01.04. 11:12:49

azt mondtam már, hogy békés megyei vagyok? körösladány éppen egy köpés tőlünk. de persze nem köpködök, ne aggódj. :) én el sem tudom most képzelni, isten hogy fog rávezetni, hogy ki legyen a "megfelelő" építtető (most szombaton is megyünk megnézni egyet), és persze gőzöm sincs, hogy fog segíteni a lakás eladásában. de ha meglesz a vezetés, biztos írok róla majd!!!

lilelijah 2011.01.04. 17:37:25

Tudom, már írtad... :) Van is 1 db. ismerősöm onnan, együtt voltunk egy hónapig kórházban, mielőtt a kislányom született (Szegeden... hehe...) :)
Nekünk nagyon Isten kezében volt/van/(lesz) ez a költözködés. Előtte kb. 1 évig Eger környékén kerestünk házat, de nem találtunk, akkor a férjem felvetette Ladányt. Mondtam Istennek, hogy oké, ha ezt akarod, mutasd meg! És abban az évben meglett a telek. :)
Az építkezés/költözködés (egyelőre még csak) 1 éve csúszik, idén nyáron nagyon "leálltunk", pedig igazából minden adott volt, de valahogy nem jött össze semmi... Nyár végén derült ki, miért nem AKARTA ISTEN, hogy minden simán menjen... Igaza volt... :)
süti beállítások módosítása