myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2010.02.14. 21:30 sterretje

apróhirdetés istentől

a következő sajtóhirdetéseket a szingapúri egyház adta fel, én pedig katótól kaptam. :)

 

el tudod képzelni, mennyibe kerülne a levegő, ha valaki más szolgáltatná? isten

 

mit kell tennem, hogy felkeltsem a figyelmedet? adjak fel egy ujsághirdetést? isten

 

ha elszalasztottad a hajnalt, nem baj. holnap csinálok neked újat. isten

 

ne feledd az esernyődet. nekem öntöznöm kell a növényeket. isten

 

melyik részét nem érted annak, hogy “ ne… ”? isten

 

beszélnünk kell egymással. isten

 

szeretem az esküvőket, hívj meg a tiedre. isten

 

ezt a “ szeresd felebarátodat ”... én komolyan gondoltam. isten

 

olvastad már az én best selleremet? komoly kihívás. isten

 

örömmel viszem a keresztedet, gyere. isten

 

nem vagy egyedül, itt vagyok neked én. isten

 

kereslek téged, válaszolj nekem. isten

2 komment

Címkék: isten apróhirdetés szingapúr


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr511758608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tónibácsi naplója 2010.05.12. 18:34:28

A SINAI – HEGYI TÖRVÉNY ÉS A KEGYELEM EVANGÉLIUMA .
A törvény: felismerteti a bűnt, az ítéletet hirdeti, Isten haragjának a szava,kétségbe ejt,
követeli: fizesd meg az adósságodat
vádol : nyomorult bűnös vagy
hirdeti : bűnödért bűnhődnöd kell
mondja : Isten haragja van rajtad
kérdezi : van önigazságod ? hol vannak a jó cselekedeteid ?
hol van a fizetség, amit Istennek felkínálhatsz ?
ISTENI LEHETŐSÉGEK

Ha valaki igazán hiszi , hogy Isten ereje őt megőrizheti és győzelemre vezetheti, az valóban átéli, hogy….
életét az Isten ígéreteire építheti ,
naponta minden gondját az Úrra vetheti, és mély békesség tölti majd be :
gondolatait és elképzeléseit megtisztíthatja az ige által ,
mindenben felismerheti Isten akaratgát és örömmel vállalhatja azt,
minden keserűséget,haragot és gonoszságot valóban levetkőzhet, Ef. 4: 30 -32.
Ha nem a maga erejére támaszkodik, Isten mindenféle ereje megerősíti :
Meg erőtlenül a bűn teste és a Szent Szellem betölti őt,
Naponta Istennel jár,
Mindez kizár minden elbizakodást , alázatossá tesz, hiszen mindez csak úgy valósul meg
ha Krisztusban maradunk !
VISSZA AZ ISTEN IGÉJÉHEZ
A mindennap nyugtalanságából --- vissza az Isten békességhez,
Emberi csalódásokból --- vissza Krisztushoz,
Világi bölcsességből — vissza az evangéliumi üdvbizonyossághoz,
Széttagoltságból --- vissza az őskeresztyén egységhez,
Szervezkedésből --- vissza az apostoli rendhez,
Merev liturgiából --- vissza a szellemben imádáshoz,
Világias életformából --- vissza Jézus hű követéséhez !

tónibácsi naplója 2010.05.15. 11:05:58

ISTENNEK SZERETETE A KRISZTUSBAN !

Isten fia …. „ szeretet engem és önmagát adta énérettem ..” Gal.2:20
Ebben van a szeretet, nem hogy mi szerettük az Istent, hanem ,hogy ő
szeretett minket és elküldte az ő fiát engesztelésül a mi bűneinkért .Ján.I. 4:10.
Isten pedig az irántunk való szeretetét abban mutatta meg, hogy Krisztus meghalt
érettünk, amikor még bűnösök voltunk. Róm. 5:8
Szeressük ŐT ,mert Ő előbb szeretett minket !. Jn.I. 4:19

ÉSZRE VETTED MÁR ??
hogy a Rómabeliekhez írt levélben több, mint hatvan ótestamentumi idézet van ?
hogy a bibliában 642 személyes meghívás van: „ Jöjj !” ?
a bibliában két névtelen gyermekről van szó. Egy névtelen kislány elmondja azt, amit tudott .Kir.II.5:2. és egy névtelen kisfiú odaadta mindazt , amije volt Jézusnak, Jn. 6:9.
hogy János elmondja ,hogy a „ dicsőség „ amelyet Ézsaiás látott, a RISZTUS DICSŐSÉGE VOLT ? ÉS 6,- JN. 12:41.
hogy Jézus feltámadása azon a napon ment végbe ,amely napon annakidején a bárka megnyugodott az Ararát hegyén ?
hogy az Ótestamentumban az Isten első kérdése ez :HOL VAGY EMBER ?—az Újtestamentumban pedig első kérdése pedig ez :HOL VAN Ő ? Móz.I. 3:9,- Mt.2:2.

I N N E N O N N A N …….
Szállj alá !
Földi szolgálat elején felszólította a sátán Jézust, bizonyítsa be, hogy ő az Isten Fia :
Vesse le magát a templom párkányáról.
Szolgálata végefelé felszólították, bizonyítsa be ,hogy ő Isten Fia : szálljon le a keresztről!
Kezdettől végig kísérte őt a hang : Vesd alá magadat ! Szállj le ! A kísértő azt sugallta : ha megteszed, megcsodálnak majd az emberek és hisznek benned.
De Jézus útja, az engedelmesség útja , ezt kizárta. A hit útja nem a szenzációkeresés útja . A szenvedés , a kereszthalál lett a mi szabadításunk és a győzelem a sátán felett.

Nincsen itt maradandó városunk l, hanem a jövendőt keressük .Zsid. 13:14.
Mindenki tudja, hogy van egy földi élet, amely nem tart örökké . De hogy van egy másik élet, amely örökké tart, azt sokan nem tudják és nem is akarják tudni, mert félnek tőle. Mi űzi el ezt a félelmet, mi ad bizonyosságot afelől, hogy van maradandó, van ami örök, van soha el nem múló boldog élet ? Csak az a tudat, hogy ott a mi szerető Atyánk vár ránk, aki többé nem az ítélettel közeledik, hanem Krisztus Jézus ban megbékélt velünk., Ha 4 ha elfogadjuk felajánlását mit tesz Krisztus Jézus , „ Én vagyok az Élet, és Én vagyok az Út, és Én vagyok az Igazság „
süti beállítások módosítása