myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2009.11.03. 10:32 sterretje

megyünk, és megnézünk, kirk! :)

"az ezazanap! szervezésében november tizenhetedikén budapesten ad koncertet a világszerte híres kirk franklin. az öt grammy-díjjal kitüntetett és több, mint tizenhárom millió albumot eladott zenész, aki az r&b, a hip-hop, a soul és gospel műfajokban egyaránt otthonosan mozog, most látogat először magyarországra, valamint európán belül e régióba. kirk nagyzenekari felállással, szó szerint “színes”, egyedi hangzású, rendkívüli show-val készül európai turnéja keretein belül budapestre. a koncert a sportmax rendezvénycsarnokban (budapest, csörsz u. tizennégy-tizenhat) lesz."

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr571495014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dei63 2009.11.05. 15:27:39

He-he... hát igazad, mert leginkább csak nézni lehet az öreg fiút! Ugyanis nem tudom feltűnt-e (nekem igen), hogy még egyetlen videóklipjén sem láttam a kedves tezsvírünket énekelni!!! Nézd meg ezt pl. amit föltettél... Általában csak bohóckodik, meg néha szövegel, de mindig mások énekelnek szólót helyette, és persze a kvájör nyomul ezerrel... Szóval az összkép persze vagány, csak nem igazán tudtam még rájönni, hogy az öreg Kirk Franklin végülis mit csinál???

sterretje · www.gportal.hu/alekszatim 2009.11.18. 07:20:20

@dei63: elmentünk a koncertre. aztán meg eljöttünk. a felénél. ennyit szerettem volna írni róla.
süti beállítások módosítása