myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2009.09.27. 16:58 sterretje

sebek és gyógyulás az úr rétjén

ha az embert szembesítik önmagával, az igazsággal, sebei eredetével, és elmondják a gyógyulás útját, a megoldást is, az felkavaró, fájdalmas, de egyben felemelő is. így érzem magam. talpig sebek borítanak, vérzem, csúszom a földön, de ugyanakkor repülök és ujjongok.

 

mi történt velem? egy barátnőmnek szerettem volna segíteni, hogy depressziójából kilábalhasson, ezért ajánlottam neki az ellel ministries hungary-t. semmi tapasztalatom nem volt róluk korábban, csak azt tudtam, hogy érzelmeikben összetört embereknek próbálnak meg segíteni. a barátnőm nem volt kíváncsi rájuk, én, weboldalukat böngészve, annál inkább. szóval, így jutottunk el édes drágámmal őrbottyánba, az úr rétjére (ld. lenti kis videó), az „elfogadottság és hovatartozás” kurzusra.

 

a tanítás lényege, hogy az embert élete első pillanatától (=fogantatás!) érik megaláztatások, szexuális vagy egyéb támadások, melyek a későbbi életére, viselkedésére is kihatással vannak. egy kényszeresen cselekvő, egy magamutogató, egy pedáns tisztaságmániás, egy magányba, munkába vagy tanulásba menekülő ember az elutasítottságát próbálja sokszor kompenzálni. önvédelmi reakció ez, hogy ne érje több sérülés, ne szidják többször le, ne alázzák meg. isten azonban nem azt akarja, hogy magunkat védjük meg, ő kész minket az ő békéjével megajándékozni. fel kell ismernünk, hogy az ő céllal teremtett, egyedi, értékes teremtményei vagyunk. ő a gondviselőnk. ő akar megvédeni, és nem azt várja, hogy mi magunk eszeljük ki védekező mechanizmusunkat, átvéve az irányítást éltünk felett. a legfontosabb dolog kikutatni, ki és mivel bántott, alázott meg, és el kell engednünk, meg kell bocsátanunk neki. akkor is, ha már meghalt, ha már nem lehet vele személyesen megbeszélni a dolgot. aztán át kell adnunk istennek a megvédés feladatát. nem lesz könnyű. nem lesz „fenékig tejfel”, problémamentes az életünk, de megtapasztalhatjuk, hogyan véd, vígasztal meg isten, és ha már nem kényszeres menekülőkként viselkedünk, alkalmasok leszünk arra, hogy másoknak is segítsünk, bátorítsunk, rájuk figyeljünk. tudnunk kell, hogy üdvösségünk nem múlik ezen. mindenki eléldegélhet terhelten, a régi védekezési mechanizmust gyakorolva. így is lehet valaki hívő, így is a mennybe kerülhet. de isten kész rá, hogy meggyógyítson, kész a terhektől megszabadítani.

 

zsoltárok 3:9 „az úrtól jön a szabadítás.”

 

zsoltárok 4:4 „meghallgat az úr, ha hozzá kiáltok.”

 

zsoltárok 34: 19 „közel van az úr a megtört szívűekhez, és a sebzett lelkűeket megsegíti.” 

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr891410947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Judit70 · http://janos738.blogspot.com/ 2009.09.30. 07:27:40

Nagyon érdekes, mert hasonló dolgok foglalkoztatnak néhány napja/hete.
Nemrégiben olvastam az Ez 34-et, ahol is az "igazi" pásztort ígéri meg Isten az Ő népének. A 16. versben azt mondja (Károli) Az elveszettet megkeresem, s az elűzöttet visszahozom, s a megtöröttet kötözgetem, s a beteget erősítem; és a kövéret s erőset elvesztem, [és] legeltetem őket úgy, mint illik.
A protestáns ford így fordít: Az elveszettet megkeresem, az eltévedtet visszaterelem, a sérültet bekötözöm, a gyengét erősítem, a kövérre és az erősre vigyázok; úgy legeltetem őket, ahogy kell.
A János Ev. pedig így szól az Úr: 11 Én vagyok a jó pásztor. A jó pásztor életét adja juhaiért.
Egy testvérem azt mondta egyszer, hogy reggel, amikor Igét olvas, az aznapi üzenetet egy papírra felírva, berakja a zsebébe, és a nap során, amikor különböző impulzusok érik előveszi, így emlékezteti magát. Ám az ember az "atyáinktól örökölt" hiábavalóság révén hajlamos, hogy azzal etesse magát, ami nem biztos, hogy neki való. Pl. hizlalja magát azokon a területeken, ahol inkább fogyasztani/ elveszteni kellene. Na de a jó pásztor tudja mire van szükséged. Ő a saját vérén váltott meg a fent említett hiábavalóságoktól! Ő úgy legeltet bennünket, ahogy kell.
süti beállítások módosítása