myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2009.08.26. 09:45 sterretje

ima és ujjak

egy kedves bibliodrámás barátosnémtól kaptam (köszi, andi!):

"a kezünkön lévő ujjak emlékeztetnek minket arra, kikért kell imádkoznunk.

hüvelykujj: a hozzád legközelebb lévő ujjad. imádkozz először azokért, akik a legközelebb állnak hozzád, és akiket a legjobban szeretsz.

mutatóujj: imádkozz azokért, akik tanácsokat adnak, gyógyítanak, segítenek másoknak. például keresztény szolgálók, orvosok, stb.

a leghosszabb ujjunk: imádkozz azokért, akik vezető beosztásban vannak a munkahelyen, városban, országban, hogy bölcsen végezzék a rájuk bízott feladatokat.

a gyűrűsujjunk a leggyengébb. ez emlékeztessen minket, arra, hogy kérjük az urat, segítse meg az elesetteket, gyengéket, betegségben szenvedőket, összetört szívűeket.

kisujj: ez pedig minket jelképezzen. tudatosuljon bennünk, hogy hol a helyünk, legyünk alázatosak, mert „az utolsókból lesznek az elsők”, imádkozzunk önmagunkért, hogy

jézus akarata bontakozzon ki bennünk, és ne a mi önző vágyaink uralják az életünket."

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr531339079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

e-lisa 2009.09.02. 13:18:01

mióta olvastam, használom, és elmeséltem Anyunak is. Ő is észben tartja, így tényleg nem marad ki senki.

és mivel én vagyok az utolsó a sorban, a hosszútűrést is gyakorolhatom imádság közben :-)
süti beállítások módosítása