myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2009.07.06. 08:37 sterretje

az attól függ...

egy kosárlabda az én kezemben kb. 3000 forintot ér. egy kosárlabda michael jordan kezében kb. 290 milliót. attól függ, kinek a kezében van.


egy baseball-labda az én kezemben kb. 1000 forintot ér. ugyanez thomas mcguire kezében kb. 130 milliót. attól függ, kinek a kezében van.


egy teniszütő az én kezemben nem ér semmit. ha a teniszütőt gabriella sabatini fogja, akkor megnyeri a világkupát. attól függ, kinek a kezében van.


egy bot az én kezemben arra jó, hogy elkergessem a kutyákat. egy bot mózes kezében, és kettéválasztja a hatalmas tengert. attól függ, kinek a kezében van.


egy parittya az én kezemben egy gyermekjáték. egy parittya dávid király kezében hatalmas fegyver. attól függ, kinek a kezében van.


két hal és öt kenyér az én kezemben két halas szendvics: a tízóraim. öt kenyér és két hal jézus kezében jóllakat ezreket. attól függ, kinek a kezében van.


szögekkel a kezemben elkészíthetek egy madáretetőt. a szögek jézus kezében megváltást hoztak az egész világnak. attól függ, kinek a kezében van.


ahogy már észrevehetted: minden „attól függ, kinek a kezében van.”
tehát tedd le a törődöttségedet, a félelmeidet, az aggódásaidat, a reményeidet, az álmaidat, a kapcsolataidat, a családodat isten kezébe! hiszen tudod:

 

„attól függ, kinek a kezében van.”

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr171229131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zuzm0 2009.07.06. 09:13:03

Nagyon jó!
Köszi
süti beállítások módosítása