„év elején londoni buszokon a következő hirdetés jelent meg: "valószínűleg nincs isten, hagyd abba az aggódást, élvezd az életed!" a kampány folytatódott más városokban is. nézem a reklámot, oké, nem kell aggódnom, élveznem kell az életem, minden reklám erről szól. az egészséges, a stresszmentes életről, a wellnessről, a megnyugtató befektetésekről. az élvezet, a „légy laza” kultúrájáról. ma mindent élvezni kell, a kólától az időjárásig, az utazásoktól a sportig. szinte nincs márka, amit ne ezzel adnának el. de hogyan kerül isten egy üdítőreklámba? mi köze az élvezet vallásának istenhez? nincs isten, enjoy cola? nincs isten, enjoy the weather? talán valami kutatás kimutatta, hogy az istenhit miatt fogy kevesebb kóla vagy cukorka? és a cégek elhatározták, hogy véget vetnek ennek?”
olvasd tovább, csatlakozz, támogasd, meséld el a te történetedet:
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.