myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2009.06.15. 12:35 sterretje

facebook

szeretem a fészbúúúkot. ezen a programon keresztül tudom tartani a kapcsolatot "britországbeli" ismerőseimmel, meg egy csomó külföldre távozott magyar barátommal. szeretem az alkalmazásokat is, főleg, ha nem túl pihentagyú, magyarán: van valami értelme. például letöltöttem nemrég egy "prisoner alert" nevű applikációt, amely arra szolgál, hogy a világban üldözött, bebörtönzött keresztényeknek lehet írni, bátorítani őket, hogy kibírják a kegyetlen kínzásokat, amelyeket hitükért kell elszenvedniük.

az igazat megvallva, nem értem, hogy hogyan tudják ezeket a bátorításokat olvasni: két kínzás közben megengedik nekik, hogy fészbúkoljanak? (ezzel kapcsolatban amúgy várom a véleményedet: szerinted elképzelhető, hogy mégis megkapják a levelet, válaszolhatnak, vagy azzal, hogy írunk nekik, csak nagyobb bajba keverjük őket?)

az egyikükről például ezt írják:

"gaot február negyedikén tartóztatta le a kínai titkosrendőrség. kétezeröt óta rendszeresen fogják el, börtönzik be és teszik ki kegyetlen bánásmódnak azért, mert keresztény. kétezerhatban ő és egy csapat emberjogi aktivista megalakította a kínai keresztények emberi jogaiért elnevezésű szervezetet. kétezerhétben elfogták, és ötven napot töltött rács mögött, ahol megkínozták. "annyira megvertek, hogy a testem csak remegett a padlón, nem tudtam uralkodni magamon." -írta gao egy nyílt levélben. a kínai kormány nem jött rá, hogy gao az egyik börtönük foglya, így eshetett meg, hogy a levél elért az amerikai kínai nagykövetségre."

amúgy már eldöntöttem, hogy mindegy, hogy megkapják-e vagy sem, én írni fogok nekik.

vajon ők, ott a börtöncellában, összeverve, érzik-e ezeknek az igéknek az erejét, vígasztalását?

1 péter 2:19 "mert az kedves dolog, ha valaki istenről való meggyőződéséért tűr keserűségeket, méltatlanul szenvedvén."

1 péter 4:14 "boldogok vagytok, ha krisztus nevéért gyaláznak titeket; mert megnyugszik rajtatok a dicsőségnek és az istennek lelke"

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr221186110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása