myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.11.10. 09:17 sterretje

férfisirató

nyáron romhányban voltam tolmácskodni. az amerikai, komoly baptista hívő lány ebéd közben elmondta, mennyire el van keseredve, hogy huszonnyolc évesen még nincs férje. „egy fél év múlva férjhez fogsz menni, jézus nevében!” – mondtam neki két kanál leves között. „ámen”- válaszolta ő, de arra nem is gondoltam, hogy két és fél hónap múlva azt látom a személyes oldalán, hogy „in a relationship”. írtam neki, hogy emlékszik-e, mit mondtam neki magyarországon, azt válaszolta, hogy azt a mondatot nem fogja elfelejteni soha.

 

csodálatos, hogy egy gyönyörű, komoly hívő lány végül hozzá hasonló társra lelt, és nem adta alább, nem választott a világból. pedig mostanában mindenki azt mondja, és én is azt tapasztalom, hogy egyre kevesebb a férfi, pláne a hívő. a temetésen is erre döbbentem rá. megtért egy férfi jézushoz, és hamarosan el is vesztettük. az elmúlt években számos nagyon fiatal hívő férfi halt meg: lelkészek, családapák. és nem nagyon jön az „utánpótlás”. én imádkoztam eddig a barátnőimért, hogy kapjanak társat, de már látom, hogy azért is kérnem kell az urat, hogy férfiak térjenek meg, merjenek annyira elgyengülni, hogy belássák bűneiket, merjenek annyira megnyílni, hogy befogadják jézust, vállalják a tisztaságot a házasság előtt, és a hűséget a házasságban... tudom, ezek ma már nem értékek. pedig jó lenne, ha ezek a férfitársaink nem hódolnának be a mai divatnak, a keménynek-lenni-érzelmeket-eltakarni életformának.

 

egy ismerősöm azt mondta, a bibliában benne van, hogy az utolsó idők egyik jele, hogy a nők fogják megkérni a férfiak kezét, magyarán ők fognak kezdeményezni, választani. ez viszont nem istentől jövő gondolat. ő először ádámot, utána évát teremtette, és ez a rend. ma már nem ritka, hogy tényleg a nők nyomulnak, és ebben senki semmi kivetni valót nem lát. én hiszem, hogy a hívő nők sosem esnek abba a kísértésbe, hogy ők választanak, ők kezdeményeznek, hanem mindig lesz erejük és főleg hitük arra, hogy vár rájuk egy nekik rendelt társ. én most ezért imázom.

 

1 korinthus 11:12 „mert a miképpen az asszony a férfiúból van, azonképpen a férfiú is az asszony által, az egész pedig az istentől.”

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr65759909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása