myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.06.27. 11:33 sterretje

ha ma meghalnál, a mennybe mennél?

temetésen voltunk. a sógorom kevesének nevelőapja volt az elhunyt, úgyhogy elég távol tudtam maradni érzelmileg ahhoz, hogy közben tudjak gondolkodni is a „történtekről”. a pap siralmas énekeket énekelt, és elmondta, hogy a meghalt most a mennyben van, és ez de jó.

de mi alapján lehet azt mondani, hogy valaki a mennybe került, avagy sem? ezt ki tudja ellenőrizni? és mi a mérce? ha valaki megkérdezi tőlem három éve, vajon a mennybe megyek-e, szerintem kapásból azt mondom, igen, persze. hiszen miért ne? hát nem öltem embert, tiszta jó voltam mindig… de akkor teréz anya méginkább a mennybe megy, mert ő sokkal több jót tett? mennyi jót kell tenni, hogy a mennybe jussak? vagy nem ez a mérce? ha egy jó ember az utolsó pillanatban megöl valakit, akkor ő nem a mennybe megy, egy pillanat alatt elvesztette a mennybe való bejutás esélyét? elgondolkodtató…

ma már tudom, hogy mi a szitu.

jános 3:18  „aki hiszen őbenne (jézusban), el nem kárhozik; aki pedig nem hisz, immár elkárhozott, mivelhogy nem hitt az isten egyszülött fiának nevében.”

róma 10:13 „mert minden, a ki segítségül hívja az úr nevét, megtartatik.”

márk 16:16 „aki hiszen és megkeresztelkedik, idvezül; a ki pedig nem hiszen, elkárhozik.”

jános 8:24 „mert ha nem hiszitek, hogy én (jézus) vagyok, meghaltok a ti bűneitekben.”

1 thesszalonika 4:13-17 „ nem akarom továbbá, atyámfiai, hogy tudatlanságban legyetek azok felõl, akik elaludtak, hogy ne bánkódjatok, mint a többiek, a kiknek nincsen reménységök. mert ha hisszük, hogy jézus meghalt és feltámadott, azonképen az isten is előhozza azokat, a kik elaludtak, a jézus által ővele együtt. (...) feltámadnak először a kik meghaltak volt a krisztusban; azután mi, a kik élünk, a kik megmaradunk, elragadtatunk azokkal együtt a felhőkön az úr elébe a levegőbe; és ekképen mindenkor az úrral leszünk.”

aki hisz jézusban, az a mennybe megy, aki meg nem, az nem. ez isten ötlete volt. zseniális. így nem kell bizonytalankodni, hogy vajon eleget tettem-e a mennybe való bejutáshoz, vagy még három öregasszonyt át kell kísérnem a zebrán… nem. a képlet egyszerű, hogy mindenki megértse, és el tudja dönteni, hogy teljesíti-e vagy sem: jézus elfogadása a szívben, és megvallása szavakkal = kulcs a mennyhez.

jános 3:16 „mert úgy szerette isten e világot, hogy az ő egyszülött fiát adta, hogy valaki hiszen őbenne, el ne vesszen, hanem örök élete legyen.”

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr53541813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lonni 2008.06.28. 22:59:27

Szellemi "szívátültetésem" után elég sokáig bajban voltam a mennyország és a pokol témájával ill tényével. Úgy sejtem, talán a termsézettudományos képzettségem, és orvoskollégáim erősen racionális gondolkodása volt rám ilyen hatással. Azt mondtam magamban: "OK Uram, mivel te modntad, hoyg van, és le si írtad valamilyen szinetn az Igédben, elhiszem, hogy a menny és a pokol valóságos heylek, és olyanok, amilyeneknek te leírtad, de kérlek, hogy amíg nem tudok teljes meggyőződésre jutni ebben a témában, ne kérdezzenek engem!
Persze ennek több, mint 30 éve, s azóta már alaposan megváltozott a véleményem.
Szóval ezzel csak azt szerettem volna elmondani, hogy sokak számára sem a mennynek sem a pokolnak nincs valóságos információ tartalma még akkor sem, ha úgy mint én, gyüelekezetben nőnek fel. No meg azt is, hogy engem nem a pokoltól való félelem segített hozzá ahhoz, hogy valóságosan Istenhez forduljak.

lilelijah 2010.11.15. 16:02:35

Az egyik nem hívő barátnőm mindig azt mondja, hogy Isten milyen igazságtalan, hogy valaki életében nem tesz rosszat, sőt, inkább jót tesz, de nem hisz a jézusos dologban, más meg megerőszakolt gyerekeket és azzal, hogy azt mondja, hogy hisz benne, már megy a mennybe? Egyszer eszembe jutott az, hogy ha életünkben sosem hittünk Istenben, akkor halálunk után, miután megbizonyosodtunk arról, hogy létezik, mi jogon mondjuk azt, hogy bocsi, engedjél már be, végig jó voltam. És? Sosem hitted, hogy létezem, akkor most mit akarsz tőlem...?
süti beállítások módosítása