myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.06.25. 09:01 sterretje

jöjjön hát, ha jőni kell, a nagyszerű halál?

példabeszédeket olvastam a villamoson:

példabeszédek 14:30 „a szelíd szív a testnek élete; az irígység pedig a csontoknak rothadása.”

példabeszédek 13:18 „szegénység és gyalázat lesz azon, a ki a fenyítéktõl magát elvonja; a ki pedig megfogadja a dorgálást, tiszteltetik.”

példabeszédek 13:20 „a ki jár a bölcsekkel, bölcs lesz; a ki pedig magát társul adja a bolondokhoz, megromol.”

példabeszédek 11:22 „mint a disznó orrában az aranyperecz, olyan a szép asszony, a kinek nincs okossága.”

példabeszédek 17:22 „a vidám elme jó orvosságul szolgál; a szomorú lélek pedig megszáraztja a csontokat.”

amúgy meg mostanában azon gondolkodom, hogy én vajon meghalnék-e jézusért? kínában manapság olyan földalatti gyülekezetek léteznek, akiknek tagjait a "rendszer" nevében akármikor elvihetik börtönbe, megkínozhatják, megölhetik. és ők mégis összegyűlnek, mert megismerték az egyedül élő istent, és akarják imádni, akarnak együtt imázni, ahogyan jézus kérte a hívőket. bárki bármikor elárulhatja őket, és akkor nyekk... elképesztően vad kínzási módokat eszelnek ki ellenük csak azért, hogy megtagadják hitüket.

vajon mit csinálnék, ha engem elkapnának? tudnám-e magasztalni jézus nevét (aki megmentett, aki megváltoztatta az életem, aki nélkül tovább folytathattam volna céltalan lődörgésemet ezen a világon...)? ha nem kapnék negyven napig enni és két hétig inni, ha madárpókot raknának rám, ha kikötöznének, és csak állni tudnék egy hideg és nyirkos helyen, ha elnyomnának rajtam egy cigit, tőből kirángatnák a fogaimat... vajon tudnék-e úgy a halálba menni, mint az első századi keresztények: dalolva és mosolyogva, tudva, hogy az örök élet vár?

fontos lenne ezt tudnom. mert, ha a válasz nem, akkor vajon mondhatom-e, hogy

keresztény vagyok?

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr1538315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zuzm0 2008.06.25. 09:35:00

Nagyon jó kérdés! Ezen már én is gondolkodtam és sajnos még nem tudom a választ (vagy talán nem akarom tudni?). Szomorú, de mi itt a nyugat árnyékában el vagyunk kényelmesedve. Bezzeg Ázsiában vagy Afrikában ill. Jeruzsálemben! Arrafelé ha valaki keresztény, akkor az igazi keresztény. Szerintem.

Judit 2008.06.26. 16:26:32

Hű az Isten, aki nem hagy feljebb kísérteni, mint ahogy elszenvedhetjük.

Lonni 2008.06.28. 23:14:43

Volt egy kislány, aki Hollandiában a holocaust idején élt. Fél a haláltól, és az édesapjával osztotta meg a félelmét. Édesapja kézen fogta a kislányt iskolaév közepén, és kivitte a város főpályaudvarára. Együtt nézegették a mozdonyokat, miközben az édesapa megkérdezte a kislányt: "Nyáron elutazunk a nagymamáékhoz. Mikor vesszük meg a jegyet az utazásra?" A "sokat tapasztalt" kislány rávágta: "Hát mikor? Az indulás előtt!"
Az édesapa elmagyarázta a kislánynak, hogy így van ez a halállal és a szenvedéssel is. A kislány Corrie Ten Boom volt, és egyik könyvében írta le ezt a történetet. Órásmester édesapja és egyik nővére koncentrációs táborban halt meg, mert zsidókat rejtegettek hárlemi házuk kettős falú szobájában.
süti beállítások módosítása