myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.06.05. 09:13 sterretje

különdíj a tisztaságért

végre el tudtam menni a bankba, megváltoztatni a nevem, és betettem azt a pénzt, amit extraként kaptam egy film lefordításáért. és, ha már a westendben voltam, elcsattogtam egy újságoshoz, hogy beszerezzem a piac legigényesebb esküvői magazinját, a "templomi esküvőt". igen, igen, tudom, hogy már megvolt a mienk, de hát ez a lap... nagyon kész van. az előző számukban beneveztem magunkat a "2008 legeredetibb esküvője" címre. azt azonban magam sem gondoltam, hogy különdíjasok leszünk. ez állt az egyik hátsó oldalon:

"(...) így aztán fődíjunk mellett különdíjat alapítottunk. (...) a--- tímea és vőlegénye, dániel megismerkedési története pedig azért nyerte el tetszésünket, mert nem mindennapi tisztaság áradt a menyasszony soraiból. ajándékuk egy különleges fotóalbum, amelyet az alexandra könyvkiadó ajánlott fel!"

tévedés ne essék, nekem nincs miért dicsekednem, főleg nem a tisztasággal. isten adta ezt nekem ingyen, nem tettem érte semmit, csak elfogadtam ajándékát. annyira szeretett és aggódott értem, hogy egyszer azt mondta, hogy "na, látod, amit eddig csináltál, nem jó, nem működik. ha ezt folytatod, mindig csak megégeted magad. de én mutatok valami jobbat. fordulj meg, és ne törődj semmivel, csak kövess, tedd, amit mondok." én meg azt mondtam "sok veszteni valóm nincs, úgyhogy: ám legyen!" én magam, saját erőből nem tettem semmi többet.

de azért mégis ujjongok, hogy ez a hatalmas változás, amit velem isten tett, másoknak is feltűnik. mindenki számára elérhető ez... csak igent kell mondani. először istennek. a többi (jó) jön magától.

róma 8:19 "a teremtett világ sóvárogva várja az isten fiainak megjelenését."

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr22504627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zuzm0 2008.06.05. 10:37:39

Igaz(i) újságíró vagy. Nagy szolgálatot végzel. Rendszeres olvasója vagyok a blogodnak. Csak így tovább!

jendre · http://kereses.blog.hu 2008.06.06. 06:45:36

Szintén biztatni szeretnélek. Tetszenek az írásaid, a stílusod. Írj tovább.

Lonni mama 2008.06.06. 15:19:37

Tímea! Végre efljutottam a blogodra! Nagyon élvezem, és örülök, hoyg uyganannak az Istenenk a jóvoltából, aki téged áradó tisztaságga ajándékozott meg cska azért mert azt modntad nek; "ám legyen" s ezen kívül semmi többet enm tettél, szóval uyganaz az Isten engem és minket megajándékozott a ti megismerésetekkel, és igazi, semmihez nem hasonlítható közösséggel egymással Jésuában! Remélem, az osztáyltalákozó nagyon jól sikerült!
süti beállítások módosítása