myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.02.09. 22:31 sterretje

szívem barátai

nemrég azt mondta nekem valaki, irritáló vagyok. ez nyilván így van, hiszen egy másik ember is mondta ezt már… ("irritáló vagy, pénzéhes, látszatkeresztény, a társadalom szégyene", és egyéb kedvességek).
vannak azonban barátaim is, :) hála a jó égnek, akik megszervezik a bemerítésemet, eljönnek angliából, meglátogatnak a kórházban, felköszöntenek a szülinapomon… ezen kívül vannak a szívemnek is barátai. ez azt jelenti, hogy az illetők talán nem is ismernek személyesen, talán én sem őket úgy igazán, de a szívem valamiért vonzódik hozzájuk. mondataikkal egyetértek, gondolatukat értem, éppen úgy, ahogy ők kigondolják.
a szívem választotta őket, és nekem magamnak elég is ez a plátói barátság. két lelkipásztorné is van közöttük, meg egy-két tanárom a teológián. az egyikük éppen ma mondta ki a számomra oly kedves mondatot: „azért vagytok itt, azért tanultok, hogy tanúk legyetek.” a teológián tanulni számomra nem egy újabb diploma megszerzését jelenti. tanú akarok lenni, tanulni jézusról, életem uráról, hogy minden kérdésre meg tudjak felelni, hogy tudatos és magabiztos tanúja legyek annak az új, szellemi dimenziónak, amelybe repültem két éve, megtérésem pillanatában.
aztán ez a tanárom mesélt az anabaptisták üldözéséről a reformáció idején. huszon-harminc évesen ölték vízbe, égették el őket. a hit harcosai voltak. aztán elmondta luther történetét is, akit elraboltak, és wartburg várában tartottak fogva. csak egy szobát "kapott", és azt hitte, vége... abban a szobában viszont egy év alatt lefordította az újszövetséget, hatalmas áttörést hozva ezzel milliók életébe… a sztori elmesélése után ezzel nyugtatott a tanár: „ha tehát azt gondolják, kedves testvérek, életük egy pontján, hogy kész, vége, nincs tovább, akkor mondja isten: nem, éppen most kezdődik.” és ez, ismerve az ő életének alakulását, minden bizonnyal így is van.
éljenek a legjobb jóbarátok.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr81332978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása