myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.01.18. 12:46 sterretje

(telefon)hívás

hajnali háromig tanultam, le vagyok fáradva kissé. ilyenkor jól jönne valami, ami felvidítana- gondoltam, és nem is kellett sokat várnom rá.
felhívott szilvi barátném, aki misszionárius. még több mint egy éve találkoztam vele, engem kértek meg, hogy készítsek neki egy bemutatkozó filmet, amivel körbejárhatja az országot, és pénzt gyűjthet afrikai útjára. csináltam neki egy filmet, amelyet portugál és magyar igehelyekkel láttam el. aztán készítettem egy szóróanyagot is neki, nagy örömmel, mert akkor már nagyon megszerettem ezt a lányt, aki hamarosan négy évre afrikába költözik, hogy zenét és jézust tanítson az ott élőknek… itthon felkeresett egy csomó gyülekezetet a kis referencia anyagával, aztán elment portugáliába nyelvet tanulni, nemrég jött haza. elmesélte, milyen sokat gondolt rám, amikor kint is bemutatta a filmet, és ott is tetszett az embereknek. ennél nagyobb elismerés aligha érhetett volna.
aztán mesélt arról is, hogy karácsonykor elment cigánymissziózni. mindenki le akarta róla beszélni, de aztán az édesanyja elkísérte. az édesanyja egy nagyon cuki nő, van öt saját gyereke, meg öt nevelt, köztük roma is akad. szóval, elmentek egy elhagyatott házba, ahol egy nő élt a fűtetlen, rogyadozó viskóban, és nagyon beteg volt éppen. ellátták mindennel, és boldogan távoztak. aztán elmentek egy roma családhoz, beszéltek jézusról, ők meg kérdeztek, csak kérdeztek. elmondták, hogy szívesen részt vennének roma istentiszteleten. most úgy néz ki, hogy össze is jön a dolog, február harmadikán. lehet, hogy még szilvi is részt tud rajta venni, ha addig nem érkezik meg a vízuma.
aztán mondta, hogy tudna adni könyveket meg bibliákat, hogy beindulhassanak a bibliaórák és hajléktalan istentisztelet a bányában. juhééé.. szóval nagyon jót beszélgettünk.
 
de most már mennem kell tanulni.
 
pípípípípípípípííííííí… (timike letette. a telefont is.)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr68302058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása