myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2007.10.19. 16:10 sterretje

poloska az agyban?

tegnap délután poloska- és csótányirtás volt a bányában. előtte minden csöviszálló-lakónak megmondták, hozzanak ki a szobából mindent, mert nem lehet majd bemenni. jó. még a tévét is bekapcsolva hagyták, valaki bent hagyta a gyógyszerét... hát, igen. reggel ügyeltem egy rövidet, kérdezték az emberek, na, mikor lehet visszamenni a lakosztályukba. mondtam, hát, mivel gázzal végezték az irtást, még nem célszerű, később mehetnek. negyed óra múlva mindenki bent ült a konyhában, és ott beszélgettek. az elgázosított konyhában.

szomorú, hogy az ember füle néha olyan süket a tanácsra, a jó szóra, a logikus okfejtésre... én azon makacsok közé tartozom, akiket nehezen lehet egy útról eltéríteni. ha én kigondolok valamit, akkor az legyen már úgy, ahogy én azt elterveztem, na. pedig ez nem jó politika. még fél év, és asszony leszek (igen, ma bejelentkezett édes drágám az anyakönyvvezetőnél). egy nőnek pedig az az erény, ha engedékeny, simulékony, alkalmazkodó és sokat tűr. tanulnom kell még a lágyságot, a szelídséget, mert ezek a nőiesség igazi jelei, és egy jó feleség alaptulajdonságai. :)
példabeszédek 29:1 "aki a feddésekre is nyakas marad, egyszer csak összetörik, gyógyíthatatlanul."
nehémiás 9:17 "és vonakodának engedelmeskedni, és meg nem emlékezének a te csudatételeidrõl, a melyeket velök cselekedtél, hanem megkeményíték nyakukat, és arra adák fejöket, hogy visszatérnek rabságukba az ő makacskodásukban; de te bűnbocsánatnak istene vagy, könyörülő és irgalmas, hosszútűrő és nagy kegyelmességű,

és el nem hagytad õket."

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr21201327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kártevőirtó · http://www.omnicid.hu 2012.12.02. 19:10:41

Bizonyosan nem gázzal történt az a bizonyos rovarirtás. Valódi légnemű anyaggal ugyanis tilos lakótérben rovart irtani. Valószínűleg füstöt vagy hidegködöt neveztek (helytelenül) gáznak. Viszont ezen módszereknek max pár óra a behatási idejük, tehát nem értem másnap miért nem lehetett bemenni. :)
Akit érdekelnek mélyebben a poloskairtás rejtelmei, itt olvashat: www.poloskairtas.hu
süti beállítások módosítása