myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2007.10.04. 08:45 sterretje

isten az okmányirodában

kaptam új jogsit, bibibíííí. :) vagyis nem kaptam, hanem be kellett menni érte, ez az új módi. reggel nyolckor egy kedves hölgy kiadta az okmányt, és kért tőlem egy aláírást.

megjegyezte: de gyönyörű körmei vannak, igaziak? "igen" -mondtam én "istentől kaptam őket". még én is meglepődtem, hogy ez így kicsúszott, nem beszélve róla, aki egy pillanatra még pislogni is elfelejtett. de a lényeg, hogy elmondtam, hogy mi az igazság..., hm, jó kör volt. amúgy nem csak a tested minden porcikáját teremtette ő, hanem:
zsoltárok 74:16 "te formáltad a világosságot és a napot. te szabtad meg a földnek minden határát: a nyarat és a telet te formáltad."
isten, a legprofibb "műkörmös".

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr37185405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása