myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2007.09.26. 10:07 sterretje

melegfront

ez a meleg téma nekem nagyon meleg. régebben, amikor még csak a "számmal" voltam keresztény, semmit sem tudtam isten tanításairól, azt hittem, hogy kereszténynek lenni annyi, mint mindenkit szeretni, minden embert elfogadni. például szentül hittem, hogy az ember akkor példás hívő, ha egyenlő jogokért harcol a melegek mellett, és vallja, hogy egy nőnek joga van elvetetni a gyerekét. amikor megtértem, "rájöttem", hogy isten gyűlöli a bűnt, és bár mindenkit határtalanul szeret, a bűnt megveti, és azt akarja, hogy elforduljunk szennyes életünktől. megértettem azt is, hogy értünk "tilt", nem ellenünk. nem azért nem engedi, hogy azonos neműek nemi életet éljenek, mert gonosz, és valami jótól akar minket megfosztani, hanem azért, mert előre látja, tudja a veszélyeket: meg akar menteni bennünket az aids-től, nemi beteségtől, torz családképtől. ezt mondja:
3 mózes 20:13 "és ha valaki férfival hál, úgy a mint asszonynyal hálnak: útálatosságot követtek el mindketten, halállal lakoljanak; vérök rajtok."
a melegeket nem csupán vallási szervezetek "támadják", vizsgálják őket világi orvosok, szociológusok, ... is. íme:

john r. diggs amerikai orvos már két évtizede vizsgálja a homoszexuális és leszbikus párkapcsolatok tulajdonságait, illetve ezen alternatív szexuális viselkedések egészségkárosító következményeit. dr. diggs szerint legalább öt olyan terület van, ahol ezek a "modern" együttélési formák jelentősen eltérnek a heteroszexuális párkapcsolatoktól:
• promiszkuitás (állandó partnercsere) mértéke: a meleg férfiaknak átlagosan több mint 100 szexuális partnerük van életükben
• fizikai egészség: a biszexuális nők esélye háromszor nagyobb arra, hogy HIV-pozitív férfiakkal kerülnek kapcsolatba
• mentális egészség: háromszoros öngyilkossági arány
• húsz évvel rövidebb élet: egy 20 éves meleg férfi esélye, hogy megéri a 65 éves kort, csak 32% (78%, ha heteroszexuális)
• monogámia a melegházasságban: 1% esély

ennyit erről.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr70177356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Firebird 2008.02.08. 19:22:29

Szia! Bocs, hogy így ismeretlenül betörök a honlapodra, de, ha már Dr. Diggs nevét és a melegfront témát említetted, akkor jó, ha tudod, hogy ilyen is van: ex-gay.fw.hu Ha van kedved, kukkants bele! Isten áldjon!
süti beállítások módosítása