myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2007.08.21. 12:32 sterretje

ne rágd össze jézust!

van egy vak barátném. nagyon olvasott, szellemileg érett. voltam nála pár napot komlón, és sokat tanultam tőle. néztünk egy videót. abban mondta a tanító:

"ki ne emlékezne arra, mikor szentáldozáskor a szánkba adják az ostyát, és azt nem szabad összerágni, mert az ugye jézus teste? gyerekként rettegtem, hogy össze ne rágjam jézust!"

majdnem vicces ez a sztori. csakhogy én is átéltem ugyanezt. azt mondták a nagyok, az ostya jézus teste, és nem illik összerágni, no és akinek a szájpadlására tapad, az naaaagyon bűnös! gyerekként pláne igyekeztem ám, hogy
a nyelvemnek nehogy onnan kelljen lekapargatnia jézust...

a helyzet az, hogy mindenki bűnös. az ostya sajátossága pedig, hogy feltapad a szájpadlásra. mindenkiére. az úrvacsorát évszázadok alatt megtöltötték félelemmel, hiedelemmel, baromsággal. jézus ezt tanította:

1 korinhtus 11:23,26 "az úr jézus  azon az éjszakán, melyen elárultaték, vette a kenyeret, és hálákat adván, megtörte és ezt monda: vegyétek, egyétek! ez az én testem, mely ti érettetek megtöretik; ezt cselekedjétek az én emlékezetemre. mert valamennyiszer eszitek e kenyeret és isszátok e pohárt, az úrnak halálát hirdessétek, a míg eljövend.
tehát: nyugodtan összerághatod azt a kenyérdarabkát, amit kapsz, jézus nem fog kijajgatni a szádból.
az úrvacsora egy örömünnep.
azt ünnepeljük, hogy jézus a földön volt, evett és beszélt velünk, aludt, gyalogolt, meghalt és feltámadt, legyőzte a halált.
ha lelkileg készen állsz, behunyod a szemed, akkor az úrvacsora közben úgy érezheted magad, mintha ott ülnél az asztalánál. és együtt vacsoráznátok.

az úr lát vendégül. öröm. ünnep.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr16145029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása