myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2012.11.12. 16:48 sterretje

égig érő kezek

újra nógrádban jártunk… csodálatos az, ahogyan isten formálja ezeket az értelmi fogyatékos, látássérült embereket. (igen, elhatároztam, hogy értelmi sérülteknek hívom őket, mert megbizonyosodtam afelől, hogy szellemileg nem fogyatékosok – istenhez kapcsolódó szellemük igenis érzékeny, ép, és működik, reagál!)

több ember van ott, akikkel egyáltalán nem tudok kommunikálni, mert a nyögésen kívül nem tudnak magukból más hangokat kiadni. eddig nem is foglalkoztam velük, legalábbis próbáltam kizárni azt a zajt, ami irányukból jött, és amely tanításomat, énekeimet általában elnyomta. csak a többiekre koncentráltam, akik figyeltek, követtek, reagáltak. pedig…

a néni, aki korábban csak nyögött, vagy réveteg szemmel ülte végig az alkalmakat, most végig tapsolta a dalokat, és folyamatosan felém fordulva kommunikált, nevetett, és, bár nem értettem belőle semmit, tudtam, hogy szeretetét fejezi ki, ő maga érti, amit mondani akar – és nagyon akar beszélgetni velem!

a másik ilyen eset egy férfi, aki általában egy tolószékben üli végig a „hittant”, és mást sem tudott eddig, mint farkas módjára belemorogni a tanításba. végül most, a dalok alatt egyszer csak felállt a tolószékből, vakon odabotorkált az asztalunkhoz, és összekulcsolta a kezét. így állt ott végig. lehajtott fejjel, összekulcsolt kézzel. és hallgatott. hiszem, hogy összekulcsolt keze a mennyekig ért, és hajlott háta isten előtti főhajtás volt.

hazafelé benéztünk fótra is, ilyenkor meglátogatjuk anyóskámékat, és a kutyát is megdögönyözzük. nekik is jó alkalmuk volt aznap a gyülekezetben: öt embert merítettek be. „képzeld el, timike, az egyik hölgy sclerosis multiplexben szenved. úgy remeg a keze, hogy nem tudja megállítani. de amikor isten dicsőíti, akkor felemeli a kezét, és az egyáltalán nem remeg!”

isten felé nyúló kezek. hiszem, hogy elérik az eget.

és a nyomorult testekben csodálatos, teljes lelkek élnek.

1korinthus 14:10 „oly sokféle szólás van a világon, és azok közül egy sem érthetetlen.”

zsoltárok 143:6 „feléd terjesztgetem kezeimet; lelkem, mint szomjú föld, úgy eped utánad.”

 

1 komment

Címkék: videó vak dicsőítés kezek fogyaték bibliaóra


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr974903659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mammka2 2012.11.12. 17:58:04

Köszönöm!!!!!!Én is azt tapasztaltam,hogy a fogyatékkal élők még közelebb vannak Istenhez ,mint mi,mert olyan gyermekiek....Szereti őket az Úr nagyon!
süti beállítások módosítása