myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2011.03.04. 23:14 sterretje

az üdvösség hegye

csak néztem, bámultam az élénk színeket és a szokatlan formákat, amelyek szinte kiugrottak a fotóról. azt hittem, nem is igazi, csak valami manipuláció. aztán elolvastam róla mindent, és most már tudom, hogy ez egy csoda. egy valódi csoda. az „üdvösség hegye” elnevezésű helyről beszélek, amely tulajdonképpen egy kaliforniai sivatag közepén létrehozott mesterséges hegy. a vályogból (vagyis kvázi sárból és szalmából) épített hegy érdekessége, hogy millió színben pompázik, és isten szeretetét hirdeti. az építmény közepén egy hatalmas szív vonzza a szemünket, a tetején egy nagy kereszt látható, oldalán pedig a megtérők imája, a biblia szíveként is emlegetett „jános három tizenhat”, a miatyánk, és egyéb más bibliából vett bátorítás olvasható. de ezen kívül fű, fa, virág, madarak hada, napocska és más természeti jelenségek is az utunkba kerülnek, ha közelebbről megnézzük ezt a több mint tíz éve épülő bizonyságtételt.

 

alkotója egy leonard knight nevű átlagember. vagyis, rosszul mondom. nem lehet átlagos embernek nevezni valakit, aki annyira mélyen és őszintén szereti istent, hogy nap mint nap hajnaltól napnyugtáig festi, szépíti azt a hegyet, mely a világ számára a legfontosabbat hirdeti: azt, hogy isten maga a szeretet. ő feltétlenül, mindenkit, elmúlhatatlanul és ingyenesen szeret.

 

leonard adományba kapott festékekből és vályogból alkotja meg a hegy különböző részeit. nem vágyik hírnévre, pénzre, világ körüli útra. csak isten szeretetének átadására. lenyűgöz ez a hegy. mert zseniális ötlet, mert nem kerül pénzbe, és mert példája kitartásnak és alázatnak.

 

„istenem! atyám! annyira szeretnék én magam is egy ilyen hegy lenni. bárcsak tele lenne a lelkem szép színekkel: a te bátorító igéiddel… és bárki, aki felém tévedne a nagyvilág sivatagában, a lelki-semmi poros útjain, úgy látna engem, mint aki rendületlenül, nap mint nap hirdetem a te szeretetedet! bárcsak képes lennék vibráló színű, békés, megingathatatlan, erős hegyként hirdetni a te múlhatatlan, megnyugtató, vonzó szeretetedet! ámen.”

 

zsoltárok 72:3 „teremjenek a hegyek békességet a népnek, és a halmok igazságot.”

Szólj hozzá!

Címkék: üdvösség hegye


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr302711516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása