myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2009.05.27. 15:22 sterretje

félek

néha azért még mindig félek. a szívem mélyén tudom és érzem: alaptalanul. mégis: félek. hogy nekik lesz igazuk. hogy végül elbukom, hogy éhenkórász leszek, hogy joguk és alapjuk lesz kimondani felettem: „na, látod, én megmondtam. senki voltál, vagy és maradsz, semmit sem értél el ebben az életben.” félek. hogy nem képviselem előttük istent úgy, ahogy szeretném… úgy, ahogy ő szeretné. félek, hogy kiderül, hogy tényleg az istenteleneknek áll a világ, és a hívők valóban „ugyanolyan gonoszak, mint bárki más, csak ők képmutatóan a bibliába kapaszkodnak.” félek, hogy nem tudom majd kihúzni a szívemből a fájdalmas mondat-tőröket („és milyen értelmetlen dolgot csinálsz még a teológia után? díjbirkózó leszel?” „mennyit fizetnek a tolmácsolásért? mert dolgozni itthon is lehet ingyen!”). félek, hogy nem tudok megbocsátani dolgokat azoknak, akik elvileg engem a legjobban szeretnek a földön. félek. pedig ezt olvasom:

 

példabeszédek 29:25 „az emberektől való félelem tőrt vet; de aki bízik az úrban, kiemeltetik.”

 

példabeszédek 3:25 „ne félj a hirtelen való félelemtől, és a gonoszok pusztításától, ha eljő; mert az úr lesz a te bizodalmad.”

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr931146970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Judit70 · http://janos738.blogspot.com/ 2009.06.09. 14:50:29

Megértelek, én is szoktam, pedig nem a félelem lelkét adta nekünk az Isten, hanem az erő, szeretet és józanság lelkét.
Ha mégis ez a vigaszom:
Ézs 40:30-31 Elfáradnak az ifjak és meglankadnak, megtántorodnak a legkülönbek is; De a kik az Úrban bíznak, erejök megújul, szárnyra kelnek, mint a saskeselyűk, futnak és nem lankadnak meg, járnak és nem fáradnak el!
Bízz Benne!
süti beállítások módosítása