myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2009.03.23. 11:00 sterretje

utolsó (?) felvonás

utolsó alkalommal voltam bibliodrámán dunakeszin. nagyon sajnálom, hogy vége, mert hihetetlen élményekkel gazdagodtam. ezen utolsó alkalmon jézus mennybe menetelét, és a szent szellem megérkezését játszottuk el. a szent szellem isten ereje, lelke, amely segít abban, hogy istennek tetsző életet éljünk. szinte sugallja a magyarázatot, ha bibliát olvasunk, segít döntenünk, kitartanunk, megbocsátanunk. jézus őt küldte „vígasztalóként”, hogy a ma embere is találkozhasson jézussal, ha nem is személyesen, de lélekben.

 

a bibliodrámán egy egykor prostiként élő, közel egy éve jézust követő nőt játszottam, aki kétségbe van esve, mert jézus elhagyta őt fizikálisan, és nem érti, mi az a szent szellem, és hogyan lehet ő a vígasztaló. nagyon megrendültem attól a sok kérdéstől, ami felmerült bennem a játék során. a többiek is nagyon megindítóak voltak, de az a szabály, hogy erről nem szabad beszélni. mindenki imádkozott, hogy jöjjön el a szent szellem, és akkor már alig lehetett érezni a határt játék és valóság között.

 

szeretnék még bibliodrámázni, és bátorítalak téged is, hogy próbáld ki egyszer. a mottó: „a biblodráma nem az ember bibliaismeretéről, hanem a biblia emberismeretéről szól.”

 

jános 14:16 „és én kérem az atyát, és más vígasztalót ád néktek, hogy veletek maradjon mindörökké.”

 

jános 14:26 „ama vígasztaló pedig, a szent lélek, a kit az én nevemben küld az atya, az mindenre megtanít majd titeket, és eszetekbe juttatja mindazokat, a miket mondottam néktek.”

 

jános 15:26 „mikor pedig eljő majd a vígasztaló, a kit én küldök néktek az atyától, az igazságnak lelke, a ki az atyától származik, az tesz majd én rólam bizonyságot.”

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr91019834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása