myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.12.12. 08:52 sterretje

hirdetések

a metró aluljáróban olvastam két plakátot. az egyik egy filmet ajánl: "08. 12. 11. amikor a föld megállt". ez azt kellene, hogy jelentse, hogy a föld tegnap óta mozdulatlan. isten azonban világosan közölte, hogy a véget, az utolós napot, annak óráját, percét nem tudhatja senki, csak ő. így, hívő szemmel már erre a filmre is csak úgy nézek: időpocsékolás, hazugság, haszontalanság.

a másik hirdetés pedig egy könyvajánló volt: "isten az agyban- az embert csak a hit különbözteti meg az állattól". hát igen, megkülönbözteti: az állatok javára. ők ugyanis lázadás, kérdezősködés nélkül teszik, amit istentől parancsba kaptak: szülnek, születnek, esznek, etetnek, védenek, védekeznek, meghalnak, és még gyászolnak is. nem lázadnak, nem keresnek más lehetőségeket, csak teljesítik isten tervét. nem csodálkoznék, ha kiderülne, hogy még hiszik is, hogy van egy teremtőjük, aki a legjobb létformát, a legszebb külsőt és legalkalmasabb éghajlatot adta nekik.

a sok badarság helyett új hirdetést javaslok! íme:

ézsaiás 43:21 "a nép, a melyet magamnak alkoték, hirdesse dicséretemet!"

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr46818474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Judit 2008.12.12. 13:43:45

Érdekesség: Tegnap egy "Kicsinyek hangversenye" című rendezvényen nézőként vettem részt, ahol balett szakos növendékek is léptek fel. Dés L. Dzsungel Könyve című musical-éből egy dalra táncoltak, mindenféle istenekhez szólt ez a dal. Elgondolkodtam mikor itthon nagyobbik lányom ennyit mondott: Anya, azt hittem ki fogsz akadni....
Tulajdonképpen ki is akadtam.
süti beállítások módosítása