myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.09.18. 12:11 sterretje

négy kiscica

brigi tegnap talált az utcán négy kiscicát. megsajnálva őket elkezdett telefonálgatni, de a menhelyek tele vannak... így elhozta ide őket, az irodába. reggel jöttem be, és hallottam, hogy nyávognak a kis újszülöttek. megetettük őket injekciós tűvel. még a szemüket sem nyitották ki, itt alszanak egy kosárban, és ha éhesek, felsírnak.

 

sosem éreztem még ezt: szívembe markol a tény, hogy valaki ránk (rám is) van szorulva. nélkülünk már nem élnének. persze, az emberek is vágynak segítségre, és a csövin is láttam: életmentő lehet egy megértő beszélgetés, egy ágy télvíz idején… mégsem volt még olyan érzésem, hogy konkrétan én lehetek az, akinek köze van egy élet megmentéséhez…

 

istennek nagyon jó lehet. naponta megtapasztalhatja, milyen gondoskodni valakiről, milyen egyetlen táplálékforrásnak lenni. ha egy ember szellemileg újjászületik, megtér, rájön, hogy a testen kívül van egy szellem is, aki megszületni, élni, növekedni akar, akkor ott kezdi, mint egy csecsemő. én huszonöt évesen lettem szellemi csecsemő. nem tudtam semmit arról, milyen kereszténynek lenni. olvastam a bibliát, és egyre több dolgot fedeztem fel benne az istennek tetsző, boldog életről. egy "isteni tejen függő", tudatlan, tapasztalatlan csecsemő voltam. kiszolgáltatott. szerintem isten úgy nézett rám is, mint én most ezekre a cicákra: védtelen, élni akaró, szeretetre vágyó piciny szellem, mely ujjong, ha vezetésre, törődésre lel.

 

zsidók 5:12-14 "mert noha ez idő szerint tanítóknak kellene lennetek, ismét arra van szükségetek, hogy az isten beszédeinek kezdő elemeire tanítson valaki titeket; és olyanok lettetek, a kiknek tejre van szükségetek és nem kemény eledelre. mert mindaz, a ki tejjel él, járatlan az igazságnak beszédiben, mivelhogy kiskorú: az érettkorúaknak pedig kemény eledel való, mint a kiknek mivoltuknál fogva gyakorlottak az érzékeik a jó és rossz között való különbségtételre.”

 

1 péter 2:2-3 „mint most született csecsemők, a tiszta, hamisítatlan tej után vágyakozzatok, hogy azon növekedjetek; mivelhogy ízleltétek, hogy jóságos az úr.”

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr65669537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása